Zapraszamy do pobrania dwóch nowych publikacji IAB Europe: Guide to Identity: Technical Standards and Key Considerations oraz zaktualizowanej wersji Supply Chain Transparency Guide.
Guide to Identity: Technical Standards and Key Considerations
Przewodnik ten powstał, aby pomóc wydawcom i reklamodawcom poznać wybrane standardy techniczne, które należy wziąć pod uwagę przy pod uwagę przy zakupie i stosowaniu rozwiązań identyfikacyjnych.
- Więcej informacji oraz możliwość pobrania przewodnika iabeurope.eu/knowledge-hub/iab-europes-guide-to-identity-technical-standards-and-key-considerations/
- Oprócz tego organizacja przygotowała również ONE PAGER na temat tego, czym są identyfikatory reklamowe, który można znaleźć iabeurope.eu/wp-content/uploads/2022/07/What-Are-Advertising-Identifiers-July-2022.pdf.
Supply Chain Transparency Guide
Ukazała się również zaktualizowana wersja publikacji nt. przejrzystości łańcucha dostaw.
Jej celem jest poprawa przejrzystości łańcucha dostaw reklamy cyfrowej w zakresie danych, kosztów i źródeł zapasów. Przewodnik zawiera pytania dla każdej kategorii interesariuszy, które należy zadać na różnych etapach łańcucha dostaw. Przewodnik, wydany po raz pierwszy w 2018 roku, jest regularnie aktualizowany przez IAB Europe’s Programmatic Trading Committee, a poprzednia wersja została wydana w marcu 2021 roku.
- Więcej informacji oraz możliwość pobrania przewodnika iabeurope.eu/knowledge-hub/iab-europe-supply-chain-transparency-guide-updated-in-july-2022/
Źródło: IAB Polska