logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie nowe publikacje IAB Europe

  PR 22.07.2022, przeczytano 746 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy do pobrania dwóch nowych publikacji IAB Europe: Guide to Identity: Technical Standards and Key Considerations oraz zaktualizowanej wersji Supply Chain Transparency Guide.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nowe-publikacje-iab-europe,396685,artykul.html

Guide to Identity: Technical Standards and Key Considerations

Przewodnik ten powstał, aby pomóc wydawcom i reklamodawcom poznać wybrane standardy techniczne, które należy wziąć pod uwagę przy pod uwagę przy zakupie i stosowaniu rozwiązań identyfikacyjnych.

Supply Chain Transparency Guide

Ukazała się również zaktualizowana wersja publikacji nt. przejrzystości łańcucha dostaw.

Jej celem jest poprawa przejrzystości łańcucha dostaw reklamy cyfrowej w zakresie danych, kosztów i źródeł zapasów. Przewodnik zawiera pytania dla każdej kategorii interesariuszy, które należy zadać na różnych etapach łańcucha dostaw. Przewodnik, wydany po raz pierwszy w 2018 roku, jest regularnie aktualizowany przez IAB Europe’s Programmatic Trading Committee, a poprzednia wersja została wydana w marcu 2021 roku.

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764