logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie Polki w gronie jurorów 23. edycji Effie Awards Europe

  PR 19.06.2019, przeczytano 551 razy
Inga Songin

Wśród finalistów wyłonionych w pierwszym etapie konkursu znalazły się m.in. kampanie dla Jaguara, SAS, Beko, Fanty, Aldi, Paypal czy L’Oreal Paris. Pod koniec czerwca ich osiągnięcia oceniać będzie jury składające się z 40 doświadczonych ekspertów, którzy na obrady odbywające się w Brukseli przyjadą z całej Europy. W tym elitarnym gronie nie zabraknie praktyków z Polski – do zespołu jurorów dołączyła m.in. Inga Songin, Regionalny Dyrektor Marketingu Danone CEN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-polki-w-gronie-jurorow-23.-edycji-effie-awards-europe,382952,artykul.html

To już półmetek 23. edycji Effie Awards Europe – corocznego konkursu, w którym nagradzane są najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, obejmujące swoim zasięgiem przynajmniej dwa rynki europejskie. Jury pierwszego etapu konkursu – składające się z 50 młodych profesjonalistów z 20 europejskich krajów – wyłoniło 36 projektów marketingowych, które w 12 kategoriach standardowych zawalczą o miano najlepszej i biznesowo najskuteczniejszej kampanii. O ostatecznym wyborze zwycięzców zdecyduje jury składające się z 40 doświadczonych przedstawicieli branży z aż 17 krajów Europy, w tym z Polski.

Polki w zespole jurorskim

W elitarnym gronie jurorów 23. edycji konkursu Effie Awards Europe znalazły się dwie przedstawicielki z Polski - Inga Songin, Regionalny Dyrektor Marketingu Danone na Europę Centralną, Europę Wschodnią i kraje Nordyckie oraz Marta Życińska, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

- Zaproszenie do grona jury drugiego etapu konkursu przyjęłam z dużą satysfakcją, ponieważ Effie Awards to wydarzenie w obszarze marketingu, które cenię najbardziej. Cieszę się, że podczas prac jury będę mogła podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz wpłynąć na dalszy rozwój branży poprzez włączenie się w wyłonienie najskuteczniejszych rozwiązań marketingowych – mówi Inga Songin, która od blisko 10 lat strategicznie rozwija marki grupy spółek DANONE, a obecnie jako Regionalny Dyrektor Marketingu Danone odpowiada za marki produktów mlecznych i pochodzenia roślinnego na 13 rynkach w Europie.

Finałowe obrady jury

Obrady pierwszego etapu konkursu odbyły się na początku czerwca w formie on-line. W ocenie nadesłanych prac wzięto pod uwagę wyzwania strategiczne, kontekst kampanii oraz jej cele, a także jakość realizacji i dopasowanie mediów. Finałowa grupa 36 kampanii zostanie ponownie oceniona w drugim etapie konkursu. Podczas obrad jury, które odbędą się 26 i 27 czerwca w Brukseli, grono ekspertów podda finałowe kampanie analizie technicznej oraz ocenie kreatywnej.

- Na co dzień pracuję z markami, które - w myśl wizji DANONE, One Planet. One Health. – dążą do tego by pozytywnie wpływać na zdrowie i dobre samopoczucie konsumentów, jednocześnie dbając o środowisko naturalne. Kluczowe więc dla mnie jest to, by współczesne kampanie marketingowe pozytywnie wpływały na swoje otoczenie. Wierzę, że marki mają taką siłę. Dlatego wyzwania, na jakie odpowiadają finałowe kreacje oraz wartości, jakie kryją się za tymi projektami, to elementy, które docenię szczególnie - dodaje Inga Songin.

O tym, który z nadesłanych projektów okaże się najefektywniejszą kampanią marketingową w Europie, dowiemy się już 15 października podczas uroczystej gali wręczenia nagród w Brukseli.

Najefektywniejsze kampanie marketingowe

Effie Awards to największy coroczny konkurs marketingowy na świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, które chciało nagrodzić autorów najbardziej skutecznych działań reklamowych. Dziś licencję na organizowanie konkursu ma ponad 50 krajów.

Pierwsza europejska edycja konkursu miała miejsce w 1996 roku. O tytuł najefektywniejszej kampanii marketingowej w konkursie Effie Awards Europe zawalczyć mogą prace obejmujące swoim zasięgiem przynajmniej dwa rynki europejskie. Obradom jury przewodniczą Bastien Schupp, Dyrektor Zarządzający ds. Marek i Komunikacji Marketingowej Grupy Renault oraz Harjot Singh, szef działu strategii w McCann Worldgroup. W pracach jury udział bierze 5 przedstawicieli z Polski – trójka z nich oceniła prace w pierwszej turze konkursu, zaś pozostałe dwie osoby wezmą udział w wyłonieniu zwycięzców 23. edycji konkursu.

Źródło: DANONE

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
Konkurs studencki na projekt stoiska Izby Architektów RP
Opracuj koncepcję projektową stoiska targowego Izby Architektów RP - najlepsza praca pod względem warsztatowym, wizualnym oraz estetycznym zostanie zrealizowana podczas targów BUDMA 2020.
Konkurs na plakat Międzynarodowego Festiwalu Gombrowiczowskiego rozstrzygnięty
Organizowany przez Teatr Powszechny w Radomiu Międzynarodowy Festiwal Gombrowiczowski odbędzie się w dniach 17 - 24 października 2020. Organizatorzy w tym roku po raz pierwszy ogłosili konkurs na plakat gombrowiczowski. Wczoraj jury zdecydowało, że tegoroczną, XIV edycję festiwalu, będzie reprezentowała praca Michała Batorego – jednego z najbardziej uznanych i cenionych...
Konkurs „Świeć się z Energą” po raz jedenasty
Już po raz jedenasty Grupa Energa zainaugurowała świąteczną akcję, „Świeć się z Energą”. Które miasto tym razem oczaruje Polskę blaskiem i sięgnie po tytuł tego najpiękniej rozświetlonego? Głosujcie na swoich faworytów i pomóżcie zadecydować, do których 16 miejscowości z całego kraju trafią warte 200 tys. zł. dobroczynne nagrody oraz kto zdobędzie tytuł...
Złote Spinacze 2019: Cztery statuetki dla Santander Bank Polska
Aż 4 nagrody, w tym dwie złote i dwie srebrne, zostały przyznane Santander Bank Polska w najważniejszym konkursie branży PR w Polsce. Jury Złotych Spinaczy nagrodziło bank za komunikację przy projekcie Rebranding Santander Bank Polska oraz za komunikację antykryzysową podczas przejęcia wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764