logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie Polki w gronie jurorów 23. edycji Effie Awards Europe

  PR 19.06.2019, przeczytano 1188 razy
Inga Songin

Wśród finalistów wyłonionych w pierwszym etapie konkursu znalazły się m.in. kampanie dla Jaguara, SAS, Beko, Fanty, Aldi, Paypal czy L’Oreal Paris. Pod koniec czerwca ich osiągnięcia oceniać będzie jury składające się z 40 doświadczonych ekspertów, którzy na obrady odbywające się w Brukseli przyjadą z całej Europy. W tym elitarnym gronie nie zabraknie praktyków z Polski – do zespołu jurorów dołączyła m.in. Inga Songin, Regionalny Dyrektor Marketingu Danone CEN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-polki-w-gronie-jurorow-23.-edycji-effie-awards-europe,382952,artykul.html

To już półmetek 23. edycji Effie Awards Europe – corocznego konkursu, w którym nagradzane są najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, obejmujące swoim zasięgiem przynajmniej dwa rynki europejskie. Jury pierwszego etapu konkursu – składające się z 50 młodych profesjonalistów z 20 europejskich krajów – wyłoniło 36 projektów marketingowych, które w 12 kategoriach standardowych zawalczą o miano najlepszej i biznesowo najskuteczniejszej kampanii. O ostatecznym wyborze zwycięzców zdecyduje jury składające się z 40 doświadczonych przedstawicieli branży z aż 17 krajów Europy, w tym z Polski.

Polki w zespole jurorskim

W elitarnym gronie jurorów 23. edycji konkursu Effie Awards Europe znalazły się dwie przedstawicielki z Polski - Inga Songin, Regionalny Dyrektor Marketingu Danone na Europę Centralną, Europę Wschodnią i kraje Nordyckie oraz Marta Życińska, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

- Zaproszenie do grona jury drugiego etapu konkursu przyjęłam z dużą satysfakcją, ponieważ Effie Awards to wydarzenie w obszarze marketingu, które cenię najbardziej. Cieszę się, że podczas prac jury będę mogła podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz wpłynąć na dalszy rozwój branży poprzez włączenie się w wyłonienie najskuteczniejszych rozwiązań marketingowych – mówi Inga Songin, która od blisko 10 lat strategicznie rozwija marki grupy spółek DANONE, a obecnie jako Regionalny Dyrektor Marketingu Danone odpowiada za marki produktów mlecznych i pochodzenia roślinnego na 13 rynkach w Europie.

Finałowe obrady jury

Obrady pierwszego etapu konkursu odbyły się na początku czerwca w formie on-line. W ocenie nadesłanych prac wzięto pod uwagę wyzwania strategiczne, kontekst kampanii oraz jej cele, a także jakość realizacji i dopasowanie mediów. Finałowa grupa 36 kampanii zostanie ponownie oceniona w drugim etapie konkursu. Podczas obrad jury, które odbędą się 26 i 27 czerwca w Brukseli, grono ekspertów podda finałowe kampanie analizie technicznej oraz ocenie kreatywnej.

- Na co dzień pracuję z markami, które - w myśl wizji DANONE, One Planet. One Health. – dążą do tego by pozytywnie wpływać na zdrowie i dobre samopoczucie konsumentów, jednocześnie dbając o środowisko naturalne. Kluczowe więc dla mnie jest to, by współczesne kampanie marketingowe pozytywnie wpływały na swoje otoczenie. Wierzę, że marki mają taką siłę. Dlatego wyzwania, na jakie odpowiadają finałowe kreacje oraz wartości, jakie kryją się za tymi projektami, to elementy, które docenię szczególnie - dodaje Inga Songin.

O tym, który z nadesłanych projektów okaże się najefektywniejszą kampanią marketingową w Europie, dowiemy się już 15 października podczas uroczystej gali wręczenia nagród w Brukseli.

Najefektywniejsze kampanie marketingowe

Effie Awards to największy coroczny konkurs marketingowy na świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, które chciało nagrodzić autorów najbardziej skutecznych działań reklamowych. Dziś licencję na organizowanie konkursu ma ponad 50 krajów.

Pierwsza europejska edycja konkursu miała miejsce w 1996 roku. O tytuł najefektywniejszej kampanii marketingowej w konkursie Effie Awards Europe zawalczyć mogą prace obejmujące swoim zasięgiem przynajmniej dwa rynki europejskie. Obradom jury przewodniczą Bastien Schupp, Dyrektor Zarządzający ds. Marek i Komunikacji Marketingowej Grupy Renault oraz Harjot Singh, szef działu strategii w McCann Worldgroup. W pracach jury udział bierze 5 przedstawicieli z Polski – trójka z nich oceniła prace w pierwszej turze konkursu, zaś pozostałe dwie osoby wezmą udział w wyłonieniu zwycięzców 23. edycji konkursu.

Źródło: DANONE

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764