logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie statuetki dla kampanii Likeagirl na festiwalu reklamy Cannes Lions 2015

  PR 23.06.2015, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka

Grand Prix w kategorii PR i złotą statuetkę w kategorii Integrated Campaign Led by PR na tegorocznym konkursie Cannes Lions otrzymała stworzona przez amerykański oddział MSLGROUP i kanadyjski Leo Burnett kampania #likeagirl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-statuetki-dla-kampanii-likeagirl-na-festiwalu-reklamy-cannes-lions-2015,25225,artykul.html

Przygotowana dla marki Always kampania miała za zadanie zmierzyć się ze stereotypowym rozumieniem sformułowania „ robić coś jak dziewczyna”. Dziś oznacza to wykonywanie jakiejś czynności w sposób niewłaściwy – w każdym razie zdecydowanie gorzej niż robią to postrzegani jako szybsi, sprawniejsi i sprytniejsi chłopcy. Dlatego twórcy kampanii postanowili zmierzyć się z tym stwierdzeniem i zdefiniować to określenie na nowo tak, by oznaczało coś pozytywnego.

Ponieważ  tematyka związana z postrzeganiem kobiet należy do zagadnień poruszających opinię publiczną, kampania, którą można było zobaczyć w aż 20 krajach, spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Dziś 3 minutowy film ma ponad 100 000 mln wyświetleń na Youtubie i jest w czołówce viralowych klipów w sieci, a hashtag likeagirl został użyty w social media ponad 700 mln razy.

Warto podkreślić, że z wielu możliwych opcji podkategorii Integrated Campaign Led by, autorzy zgłosili ją właśnie w kategorii PR, co podkreśla siłę i znaczenie tych działań w zintegrowanych działaniach marketingowych.   

- Grand Prix festiwalu w Cannes wyznacza kierunek, w którym powinna podążać branża PR. Kontekst, dialog, otwartość na problemy globalnych, a także lokalnych społeczności, chęć obalania mitów i burzenia stereotypów to tematy dyskusji, w których powinny brać udział firmy i marki. Mam nadzieję, że #likeagirl wejdzie do kanonu najlepszych światowych kampanii i będzie inspiracją dla wszystkich, zajmujących się budowaniem Relacji  - powiedział Sebastian Hejnowski, prezes MSLGROUP w Polsce.

Link do kampanii: 


Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764