logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie warstwy Danio wsparte kampanią

  PR 13.03.2018, przeczytano 1405 razy
ilustracjastrzałka

Marka Danio znowu zaskakuje konsumentów: do sklepów wkracza Danio Dwie warstwy. Nowość od Danio to serek o smaku śmietankowym, pod którym kryje się warstwa w trzech wariantach smakowych. Wprowadzenie produktu będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, digital i punktach sprzedaży pod hasłem „Odkryj drugą warstwę”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-warstwy-danio-wsparte-kampania,35772,artykul.html

Nowość Danio to pożywna przekąska, która zachwyci swoją kremowością. Serek przyciągnie uwagę także oryginalnymi dla Danio okrągłymi opakowaniami.

Wprowadzenie nowego Danio na rynek będzie komunikowane poprzez 15’’ spot w telewizji, promocję w mediach społecznościowych, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Hasłem przewodnim kampanii będzie „Odkryj drugą warstwę”, a całość będzie spójna z komunikacją marki opartą na przekazie „Danio pozytywnie nastraja”.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

Danio to mleczny, kremowy serek homogenizowany dostępny w wielu wariantach smakowych: m.in. waniliowym, owocowym, czekoladowo-orzechowym i z dodatkiem czekolady. To marka z największymi udziałami rynkowymi w kategorii serków homogenizowanych*. Danio to pożywna i pyszna przekąska, dostępna w formie kremowego serka homogenizowanego w kubeczku i saszetce oraz smacznego shake'a do picia.

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

* Danone za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, cała Polska bez dyskontów MAT Total 2017 udziały i sprzedaż wartościowa.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764