logo
WIADOMOŚCI

Dwie warstwy Danio wsparte kampanią

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 654 razy
ilustracjastrzałka

Marka Danio znowu zaskakuje konsumentów: do sklepów wkracza Danio Dwie warstwy. Nowość od Danio to serek o smaku śmietankowym, pod którym kryje się warstwa w trzech wariantach smakowych. Wprowadzenie produktu będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, digital i punktach sprzedaży pod hasłem „Odkryj drugą warstwę”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-warstwy-danio-wsparte-kampania,35772,artykul.html

Nowość Danio to pożywna przekąska, która zachwyci swoją kremowością. Serek przyciągnie uwagę także oryginalnymi dla Danio okrągłymi opakowaniami.

Wprowadzenie nowego Danio na rynek będzie komunikowane poprzez 15’’ spot w telewizji, promocję w mediach społecznościowych, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Hasłem przewodnim kampanii będzie „Odkryj drugą warstwę”, a całość będzie spójna z komunikacją marki opartą na przekazie „Danio pozytywnie nastraja”.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

Danio to mleczny, kremowy serek homogenizowany dostępny w wielu wariantach smakowych: m.in. waniliowym, owocowym, czekoladowo-orzechowym i z dodatkiem czekolady. To marka z największymi udziałami rynkowymi w kategorii serków homogenizowanych*. Danio to pożywna i pyszna przekąska, dostępna w formie kremowego serka homogenizowanego w kubeczku i saszetce oraz smacznego shake'a do picia.

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

* Danone za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, cała Polska bez dyskontów MAT Total 2017 udziały i sprzedaż wartościowa.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - autorska kampania polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie...
 
piątek 22.06.2018, 151 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone