logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dynamic Backlight od AMS dla Audi Q5

  PR 17.01.2017, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

AMS wprowadza nowe systemowe rozwiązanie Dynamic Backlight, które polega na dynamicznej prezentacji obrazu na nośnikach typu backlight 6x3m, dającej efekt „gifowej animacji”. W styczniu br. z tego rozwiązania skorzystał Audi reklamując swój najnowszy model Q5.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dynamic-backlight-od-ams-dla-audi-q5,31112,artykul.html

Nowe rozwiązanie umożliwia zdynamizowanie przekazu reklamowego z użyciem statycznego plakatu winylowego na nośnikach typu backlight 6x3 m. Korzyścią dla klienta jest to, że używając standardowego layoutu uzyskuje dodatkowe efekty wizualne. Umożliwia to zastosowanie najnowszej generacji technologii oświetleniowej LED i inteligentnych narzędzi do zdalnego sterowania ekspozycją plakatu. Przyjęte rozwiązanie ułatwia kreację, ponieważ pozwala projektować i testować layouty online, bez konieczności wykonywania czasochłonnych prób i kosztownych prototypów. Dodatkowo, rozwiązanie spełnia wymagania ustawy krajobrazowej dotyczącej reklam zmiennoobrazowych. Nowość dostępna jest w wybranych lokalizacjach w Warszawie.

W najnowszej kampanii outdoorowej Audi Q5 w ten sposób wyeksponowane zostały wybrane elementy plakatu – świecą się reflektory samochodu, błyszczy karoseria, a w tle świeci miasto. Dzięki dynamicznej prezentacji obrazu uzyskano efekt ruchu, dotąd nieosiągalny na statycznym plakacie. Sekwencja obrazów tworzy „outdoorowy gif” , który przyciąga uwagę, szczególnie po zmierzchu.

Kampania Audi Q5 potrwa do 31 stycznia br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Rocket.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764