Agencja Publicis Consultants wkracza w kolejny etap rozwoju, zapowiadając przy tym dalsze poszerzanie oferty i zespołu. Firma stawia na jeszcze silniejszą integrację wewnątrz Publicis Groupe, czego symbolem jest przejęcie tej samej identyfikacji wizualnej co francuski, macierzysty oddział Publicis Consultants.
Nowa identyfikacja Publicis Consultants jest wyrazem procesu zmian, które zachodzą w agencji od 2020 roku. Sięgnięcie po logo używane przez francuski oddział firmy symbolizuje większą integrację w ramach Grupy - zarówno na szczeblu krajowym jak i ponadregionalnym. Moment nie jest przypadkowy, ponieważ zmiana ma miejsce w przededniu 30-lecia istnienia francuskiego Publicis Consultants, które obecne jest na rynku od 1993 roku.
- W Publicis Groupe łączy nas wspólna filozofia działania. W erze cyfrowej reputacja organizacji podyktowana jest przede wszystkim dynamiką wpływu i kondycji zaufania. Te zaś kształtowane są poprzez codzienne doświadczenia konsumentów oraz pracowników, które należy pielęgnować. Dlatego w biznesie i towarzyszącej mu komunikacji tak ważne są dla nas spójność, wiarygodność i konsekwencja. Pomagając klientom tworzyć angażujące marki i odpowiedzialne firmy, sami budujemy naszą siłę na takich samych fundamentach – mówi Daria Tworek - Head of Publicis Consultants Polska.
Znana jakość w nowej odsłonie
Wprowadzając nową identyfikację wizualną Publicis Consultants sięga do swoich korzeni. Uwydatnienie w znaku słowa „Consultants” ma podkreślać wzmocnienie usług doradczych świadczonych przez agencję. Jednocześnie użyte w logo kolory są wyrazem energii oraz kreatywności, na które szczególnie duży nacisk kładziony jest m.in. w realizowanych działaniach B2C. Zachowany został lew - doskonale znany w branży marketingowej symbol Publicis Groupe. Publicis Consultants planuje jeszcze mocniej rozwijać współpracę z pozostałymi agencjami z Grupy w ramach modelu Power of One.
- Będąc częścią Publicis Groupe, mamy istotną przewagę rynkową. Wspólnie z 14 innymi brandami tworzymy zintegrowaną platformę komunikacyjną, w której PR/Influence stanowi jeden z kluczowych obszarów kompetencyjnych, podobnie jak Kreacja, Media, Commerce, Produkcja czy Data & Analytics. Power of One - to niezwykły i transformacyjny model współpracy, dzięki któremu dobieramy właściwych ekspertów pod konkretne wyzwania biznesowe klientów – mówi Tworek. - Zmiana identyfikacji wiążę się z kolejnym etapem rozwoju naszej agencji. Zależy nam na podkreśleniu integracji z całą Grupą przy jednoczesnym zachowaniu specyfiki i odrębności naszego brandu, dlatego przyjmujemy wariant logotypu, który od lat funkcjonuje m.in. we Francji – kolebce naszej Grupy. Niezmiennie jednak pozostajemy blisko naszych klientów i ich biznesu, zapewniając współpracę opartą na partnerstwie, zaufaniu i zaangażowaniu – dodaje.
Dynamiczny rozwój Publicis Consultants
Ostatnie kilkanaście miesięcy to okres bardzo dynamicznego rozwoju agencji. W 2021 roku Publicis Consultants uzyskało o ponad 60% wyższe obroty niż rok wcześniej. Obecny i ubiegły rok związane były ze znaczącym rozwojem portfolio obsługiwanych klientów, zarówno projektowych, jak i w ramach długoterminowej współpracy. Agencja rozpoczęła współpracę m.in. z PGE S.A., L’Oréal, należącym do Grupy Żabka start-upem Lite E-commerce, Tchibo oraz z firmą Henkel. Jednocześnie Publicis Consultants wygrało przetargi na dalszą obsługę PKP Intercity i Stock Polska, z którymi współpracuje od wielu lat.
Rozwój oferty i rozbudowa portfolio klientów idzie w parze ze stałym powiększaniem się zespołu.
Źródło: Publicis Consultants