logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dyplomy FNC 2019 – nabór prac

   14.10.2019, przeczytano 1175 razy
ilustracja

FONT nie czcionka! już po raz szósty organizuje zestawienie najlepszych dyplomów artystycznych i projektowych „Dyplomy FNC 2019”. Portal ma na celu promowanie młodych twórców, umożliwiając im zaprezentowanie swojej twórczości szerokiej liczbie odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dyplomy-fnc-2019-%E2%80%93-nabor-prac,384351,artykul.html

Każde zestawienie to też ciekawy przegląd obecnie panujących trendów. W ciągu poprzednich edycji wyróżnionych zostało ponad 240 dyplomów. Co roku zgłoszeń przybywa a samo zestawienie cieszy się rosnącą popularnością.

Obecnie trwa nabór do tegorocznej edycji. Aby zgłosić swój dyplom wystarczy do dnia 3 listopada wypełnić formularz na stronie organizatora (https://dyplomy.fontnieczcionka.pl/zglosdyplom).

Redakcja FONT nie czcionka! wybierze najlepsze prace i opublikuje je pod koniec listopada 2019 roku.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764