logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dyplomy FNC 2019 – nabór prac

   14.10.2019, przeczytano 298 razy
ilustracja

FONT nie czcionka! już po raz szósty organizuje zestawienie najlepszych dyplomów artystycznych i projektowych „Dyplomy FNC 2019”. Portal ma na celu promowanie młodych twórców, umożliwiając im zaprezentowanie swojej twórczości szerokiej liczbie odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dyplomy-fnc-2019-%E2%80%93-nabor-prac,384351,artykul.html

Każde zestawienie to też ciekawy przegląd obecnie panujących trendów. W ciągu poprzednich edycji wyróżnionych zostało ponad 240 dyplomów. Co roku zgłoszeń przybywa a samo zestawienie cieszy się rosnącą popularnością.

Obecnie trwa nabór do tegorocznej edycji. Aby zgłosić swój dyplom wystarczy do dnia 3 listopada wypełnić formularz na stronie organizatora (https://dyplomy.fontnieczcionka.pl/zglosdyplom).

Redakcja FONT nie czcionka! wybierze najlepsze prace i opublikuje je pod koniec listopada 2019 roku.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
Wielokrotnie nagradzany projekt, realizowany we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie, otrzymując graftiowy ołówek - statuetkę D&AD Impact w kategorii Campaign / Equality and Diversity.
Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.
Kampania Onetu #100latPolsko została wyróżniona brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming. Zwycięzców nagrodzono 28 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764