logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dyrektor Canon Consumer Imaging mianowany członkiem zarządu DIGITALEUROPE

  PR 01.11.2009, przeczytano 492 razy
ilustracjastrzałka

Canon Europe poinformował, że Rainer Fuehres, dyrektor działu Canon Consumer Imaging (CCI) w Canon EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), został mianowany członkiem zarządu organizacji DIGITALEUROPE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dyrektor-canon-consumer-imaging-mianowany-czlonkiem-zarzadu-digitaleurope,9712,artykul.html

DIGITALEUROPE — poprzednio EICTA — to organizacja europejskiej branży technologii cyfrowej, zrzeszająca ponad 60 firm i 40 stowarzyszeń z 28 krajów Europy. Łącznie DIGITALEUROPE reprezentuje ponad 10 000 przedsiębiorstw europejskich, które zatrudniają ponad dwa miliony pracowników i osiągają przychody przekraczające bilion euro.

Rainer Fuehres jest jednym z najnowszych członków zarządu DIGITALEUROPE, a jego kadencja będzie trwała dwa lata, do maja 2011 roku. W zarządzie zasiadają obecnie przedstawiciele firm Alcatel-Lucent, Canon, Ericsson, HP, Panasonic, Philips, SAP, Siemens i Sony, a prezesem jest pracownik Nokii.

Bogate doświadczenie Fuehresa w sektorze ICT, w tym ponad 16 lat pracy w firmie Canon, będzie bardzo cenne dla zarządu DIGITALEUROPE w momencie, w którym branża staje przed licznymi wyzwaniami.

Wkład DIGITALEUROPE w sukces branży będzie szczególnie istotny w takich dziedzinach, jak ochrona środowiska (powstrzymywanie zmian klimatycznych), globalna gospodarka (ICT jako siła napędowa ożywienia gospodarczego) oraz reforma polityki Europejskiej w zakresie praw własności intelektualnej (szukanie alternatywy dla opłat z tytułu praw autorskich).

„Funkcja członka zarządu to dla mnie wielki zaszczyt. DIGITALEUROPE jest głosem branży technologii cyfrowej w Europie i cieszę się, że będę mógł uczestniczyć w pracach organizacji i wpłynąć na przyszłość tego ważnego sektora. Będę pracował wraz z innym członkami zarządu nad ważnymi kwestiami, takimi jak sposoby na wyjście z kryzysu, energooszczędność i opłaty z tytułu praw autorskich” – powiedział Rainer Fuehres, dyrektor działu Canon Consumer Imaging w Canon EMEA.

Zadaniem zarządu jest promowanie celów DIGITALEUROPE i wyznaczanie planów prac dla różnych grup tematycznych.

„Cieszymy się, że Rainer Fuehres został członkiem zarządu DIGITALEUROPE. Rainer będzie mógł wykorzystać swoją wiedzę i intuicję w strategicznych obszarach naszej działalności, takich jak ożywienie gospodarcze, ochrona środowiska oraz inicjatywy związane z wolnym handlem i europejskim wspólnym rynkiem, zwłaszcza prace DIGITALEUROPE nad europejskim systemem opłat z tytuły praw autorskich” – powiedziała Bridget Cosgrave, dyrektor generalny DIGITALEUROPE.

Źródło: Canon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764