logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dyrektor Marketingu Roku: Shell z nagrodą zespołową

  PR 08.12.2024, przeczytano 230 razy

Zespół marketingu Shell Polska został uhonorowany prestiżową nagrodą w ramach XIII edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. To wyróżnienie podkreśla wyjątkowe zaangażowanie i osiągnięcia zespołu w realizacji kompleksowych działań marketingowych. Nagroda została wręczona 4 grudnia br. podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dyrektor-marketingu-roku%3A-shell-z-nagroda-zespolowa,406776,artykul.html

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku to jedno z najbardziej cenionych wydarzeń w branży marketingowej w Polsce, które wyróżnia innowacyjne i skuteczne strategie realizowane przez liderów i zespoły marketingowe. Tegoroczna edycja objęła aż 59 kategorii, w tym indywidualne, zespołowe i specjalne, co pozwala na docenienie różnorodnych osiągnięć pracowników działów marketingu z wielu branż. Jury konkursu składa się z uznanych ekspertów, a ocena odbywa się w dwóch etapach: elektronicznym i podczas spotkań kapituły​.

 - Ta nagroda to przede wszystkim uznanie dla mojego zespołu, którego energia, kreatywność i zaangażowanie są główną siłą napędową naszych działań. Każdy projekt, który realizujemy, opiera się na współpracy i wzajemnym wsparciu, co pozwala nam osiągać wspólne cele i budować wartość dla naszych klientów – podkreśla Justyna Goraj, Dyrektorka Marketingu Działu Mobility w Shell Polska.

Shell Polska zgłosił swoje działania w kategorii zespołowej „Z4 – Zespół Marketingu Roku 2024, budżet do 50 000 000 zł”. Wśród najważniejszych projektów zespołu znalazły się m.in.: kampania „Podróże marzeń z Shell” wraz z loterią, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem klientów – ponad milion wejść na stronę akcji – i przyciągnęła ponad 150 000 nowych użytkowników programu Shell ClubSmart, aktywacje na stacjach Shell, w którym bezpośrednio uczestniczyli członkowie zespołu marketingu, czy inicjatywy w mediach społecznościowych, w tym konkursy angażujące rodziny i podkreślające rolę Shell w codziennym życiu klientów.

Shell Polska od lat konsekwentnie buduje swoją pozycję lidera w branży, łącząc najwyższą jakość usług z innowacyjnymi rozwiązaniami marketingowymi. Otrzymana nagroda to dowód na to, że strategie realizowane przez zespół marketingu nie tylko przynoszą wymierne efekty, ale także umacniają markę na wymagającym rynku.

Źródło: Shell Polska,

www.shell.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”
Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764