logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dyrektor Marketingu Roku 2024: Ekspertki z VeloBanku z nagrodami

  PR 07.12.2024, przeczytano 294 razy
ilustracja

Kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024 doceniła działania komunikacyjne i employer brandingowe realizowane przez VeloBank, przyznając wyróżnienia Katarzynie Koper, Dyrektorce Biura PR, oraz Marcie Chmielewskiej, Dyrektorce Biura Komunikacji Wewnętrznej. Nagrody podkreślają ich wkład w budowanie wizerunku banku oraz realizację nowatorskich projektów w obszarze marketingu i komunikacji. Podczas uroczystej gali na scenie wystąpiła również Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca w VeloBanku odpowiedzialna za komunikację i marketing, która wraz z Marcinem Morawskim z Dell Technologies Poland wręczyła nagrodę Grand Prix tegorocznego konkursu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dyrektor-marketingu-roku-2024%3A-ekspertki-z-velobanku-z-nagrodami,406753,artykul.html

Katarzyna Koper została wyróżniona w kategorii Master of Communication / PR za skuteczne zarządzanie komunikacją, która przekształciła trudne sytuacje w okazje do wzmocnienia wizerunku banku. Dzięki jej odważnemu podejściu udało się odbudować zaufanie klientów i zyskać nowych, co miało kluczowe znaczenie dla umocnienia marki na rynku.

– Wyróżnienie w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2024 to dla mnie zaszczyt i potwierdzenie, że ciężka praca oraz odważne podejście do komunikacji przynoszą wymierne efekty. Jako VeloBank nieustannie dążymy do wyznaczania standardów przejrzystej i wartościowej komunikacji w branży finansowej, stawiając na budowę zaufania do naszej marki. Jestem wdzięczna całemu zespołowi za wsparcie i zaangażowanie w realizację ambitnych projektów, które kształtują wizerunek VeloBanku i umacniają jego pozycję na rynku – mówi Katarzyna Koper, Dyrektorka Biura PR w VeloBanku.

Marta Chmielewska zyskała nagrodę w kategorii Master of Employer Branding, za pracę nad budowaniem relacji z pracownikami oraz inspirowanie ich do zmiany. Dzięki jej działaniom VeloBank stał się przykładem organizacji, w której dialog, wsparcie i jasna wizja przyszłości są kluczowe w budowaniu zaangażowania i lojalności pracowników.

 Cieszę się, że nasza kultura organizacyjna została doceniona. To wyróżnienie jest dla mnie przede wszystkim uznaniem dla pracy zespołu, który codziennie angażuje się w budowanie relacji opartych na wzajemnym wsparciu i zrozumieniu. Ten tytuł to przede wszystkim dowód na to, jak ważne jest stawianie ludzi w centrum każdej organizacji – wskazuje Marta Chmielewska, Dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej VeloBanku.

Źródło: VeloBank S.A.

Dodatkowe informacje:

O konkursie
Dyrektor Marketingu Roku to jedno z kluczowych wydarzeń w branży marketingu i komunikacji. Od 13 lat docenia liderów, którzy wprowadzają nowatorskie rozwiązania komunikacyjne, tworząc wartość dla swoich klientów i partnerów. Podczas uroczystej gali nagrody przyznawane są marketerom, którzy swoją odwagą i kreatywnością wyznaczają nowe kierunki w branży. Organizatorem konkursu jest wydawca serwisu Mediarun.com, który od kilkunastu lat informuje o najważniejszy trendach i zmianach w sektorze marketingu oraz komunikacji w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”
Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764