logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dyski twarde dla bogatych

   17.03.2004, przeczytano 1329 razy

Oferta izraelskiej firmy M-Systems została rozszerzona o 2,5-calowe dyski twarde flash o pojemności od 1GB do 90GB. Urządzenia posiadają interfejs Ultra ATA, maksymalny transfer danych wynosi 100MB/s, a cena najdroższego modelu „będzie na pewno poniżej 40 tys. USD”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dyski-twarde-dla-bogatych,2129,artykul.html

M-Systems nie zapomniało także o klientach z nieco mniejszym budżetem – za 4 tys. USD można kupić dysk o pojemności 4GB, zaś model 12GB kosztuje 5,5 tys. USD. Jest też szansa na dodatkową ekstra obniżkę, gdyż firma informuje, że w każdym przypadku ceny nie są ostateczne i mogą podlegać wahaniom.

Liczba cykli zapisu/czyszczenia nowych dysków twardych M-Systems przekracza 5 mln, zaś liczba odczytów jest nieograniczona. Urządzenia posiadają opcję szybkiego awaryjnego kasowania danych w ciągu kilku sekund. W trakcie pracy dyski zużywają od 3,1 do 4,5W energii, urządzenia ważą 300g, a ich wymiary zewnętrzne to 100,2 x 69,8 x 9,4-37,4mm. Sprzęt objęty jest pięcioletnią gwarancją.

Źródło informacji: Digit-Life

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764