logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziadek do orzechów i Oto Film nagrodzeni złotem w Effie Europe Awards

  PR 02.12.2022, przeczytano 1020 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Dziadek do orzechów i studio Filmowe OTO Film zostały nagrodzone złotą statuetką Effie Europe Award w kategorii Best of Europe: Positive Change, za kampanię „STOP kobietobójstwu”, przygotowaną dla Centrum Praw Kobiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziadek-do-orzechow-i-oto-film-nagrodzeni-zlotem-w-effie-europe-awards,398206,artykul.html

Kampania „STOP kobietobójstwu” powstała w 2020 roku w związku z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet. Dane Centrum Praw Kobiet wskazują, że w skutek przemocy domowej w Polsce ginie przynajmniej 400-500 kobiet rocznie, a temat ten nadal nie jest wystarczająco zbadany. Kampania zachęcała do podpisania petycji „STOP kobietobójstwu” oraz wsparcia projektu „Obserwatorium ds. kobietobójstwa”, prowadzonego przez Centrum Praw Kobiet. Szczegółowy opis kampanii można przeczytać TUTAJ.

Dziadek do orzechów współpracuje z Centrum Praw Kobiet pro bono i poza „STOP kobietobójstwu” wspólnie zrealizowali także kilka innych kampanii, m.in. „Doładuj prawa kobiet o 1%”, która również została wyróżniona licznymi nagrodami. Poza współpracą z fundacją, agencja ma też na koncie takich klientów jak L’oreal, Netflix, Lubella, ING Bank Śląski, czy H&M.

Wśród finalistów konkursu znalazły się 43 projekty, które trafiły na shortlistę w konkursie generalnym i 37 w konkursie Best of Europe. Prace w Effie Europe Awards oceniało ponad 100-osobowe jury.

- Effie to jeden z najbardziej poważanych konkursów w branży. A nagroda zdobyta na szczeblu europejskim, jest dla nas czymś więcej niż tylko sukcesem. Osobiście traktuję to jako potwierdzenie słuszności naszego procesu planowania i tworzenia kampanii reklamowych. Przy okazji chciałbym serdecznie podziękować wszystkim zaangażowanym w projekt. Jesteśmy zaszczyceni mogąc położyć kolejne Effie na naszym regale z nagrodami. Ta statuetka stanie na samym przodzie! - mówi Albert Stęclik, planning director & founding partner w agencji Dziadek do orzechów.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764