logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziadek do orzechów i Oto Film nagrodzeni złotem w Effie Europe Awards

  PR 02.12.2022, przeczytano 298 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Dziadek do orzechów i studio Filmowe OTO Film zostały nagrodzone złotą statuetką Effie Europe Award w kategorii Best of Europe: Positive Change, za kampanię „STOP kobietobójstwu”, przygotowaną dla Centrum Praw Kobiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziadek-do-orzechow-i-oto-film-nagrodzeni-zlotem-w-effie-europe-awards,398206,artykul.html

Kampania „STOP kobietobójstwu” powstała w 2020 roku w związku z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet. Dane Centrum Praw Kobiet wskazują, że w skutek przemocy domowej w Polsce ginie przynajmniej 400-500 kobiet rocznie, a temat ten nadal nie jest wystarczająco zbadany. Kampania zachęcała do podpisania petycji „STOP kobietobójstwu” oraz wsparcia projektu „Obserwatorium ds. kobietobójstwa”, prowadzonego przez Centrum Praw Kobiet. Szczegółowy opis kampanii można przeczytać TUTAJ.

Dziadek do orzechów współpracuje z Centrum Praw Kobiet pro bono i poza „STOP kobietobójstwu” wspólnie zrealizowali także kilka innych kampanii, m.in. „Doładuj prawa kobiet o 1%”, która również została wyróżniona licznymi nagrodami. Poza współpracą z fundacją, agencja ma też na koncie takich klientów jak L’oreal, Netflix, Lubella, ING Bank Śląski, czy H&M.

Wśród finalistów konkursu znalazły się 43 projekty, które trafiły na shortlistę w konkursie generalnym i 37 w konkursie Best of Europe. Prace w Effie Europe Awards oceniało ponad 100-osobowe jury.

- Effie to jeden z najbardziej poważanych konkursów w branży. A nagroda zdobyta na szczeblu europejskim, jest dla nas czymś więcej niż tylko sukcesem. Osobiście traktuję to jako potwierdzenie słuszności naszego procesu planowania i tworzenia kampanii reklamowych. Przy okazji chciałbym serdecznie podziękować wszystkim zaangażowanym w projekt. Jesteśmy zaszczyceni mogąc położyć kolejne Effie na naszym regale z nagrodami. Ta statuetka stanie na samym przodzie! - mówi Albert Stęclik, planning director & founding partner w agencji Dziadek do orzechów.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764