W poprzednim tygodniu okolicach siedziby Maspexu w Wadowicach pojawiły się billboardy, które nawiązują do głośnej w ostatnich tygodniach sprawie marki Tiger i jej niefortunnego posta z 1 sierpnia. Na kreacji widoczny jest napis symbolizujący okrzyk tygrysa oraz podpis „Tresujemy niesforne marki”.
Akcja została zaangażowana przez agencję reklamową Dziadek do orzechów, która wyraźnie chce zwrócić na siebie uwagę reklamodawcy i zająć miejsce JWT, które do tej pory obsługiwało Tiger’a. Billboardy zostały wyklejone 16 sierpnia, kilka dni po informacji o rozwiązaniu umowy z poprzednią agencją.
Na profilu facebookowym “Dziadka” pojawił się także wpis, który tłumaczy całą akcję i jasno daje do zrozumienia, że agencja jest zainteresowana pracą dla Maspexu. Agencja zwraca w nim uwagę na to, że obsługa Tigera będzie wielkim wyzwaniem, być może najtrudniejszym briefem w polskiej reklamie w ostatnich latach.
- Link do publikacji na profilu Dziadka - https://www.facebook.com/dziadekdorzech/posts/499643867038300
Źródło: Dziadek do orzechów