logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dziadek do orzechów stworzył konkurs z marką Lubella oraz Vito i Bellą

  PR 26.08.2021, przeczytano 1352 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lubella przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów wystartowała z aktywacją „Poszukiwacze zaginionych płatków” skierowaną do wszystkich fanów gamingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dziadek-do-orzechow-stworzyl-konkurs-z-marka-lubella-oraz-vito-i-bella,392756,artykul.html

Akcja została przygotowana w związku z premierą nowości produktowej marki — płatkami Lubella Choco Game o unikalnym kształcie kursorów oraz czekoladowo-bananowym smaku — powstałymi we współpracy z influencerami Vito i Bellą. Z tej okazji agencja Dziadek do orzechów przygotowała aktywację dla fanów przygód i gamingu.

Zadaniem użytkowników jest odnajdywanie zaginionych haseł, do których wskazówki będą pojawiać się w mediach społecznościowych Lubelli oraz Vito. Do wygrania są aż 24 wartościowe gamingowe Mystery Boxy, a w finale aż 5 Super Boxów z konsolą i akcesoriami o wartości 5000 zł każdy.

Dziadek do orzechów odpowiada za opracowanie pomysłu kreatywnego, mechaniki konkursu, przygotowanie konkursowego landing page, koordynację konkursu oraz przygotowanie kreacji na potrzeby mediów społecznościowych. Akcja jest komunikowana w kampanii digital, na stronach i w aplikacjach m.in. o tematyce gamingowej, na YouTube i TikToku.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764