logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

  PR 01.03.2019, przeczytano 515 razy
ilustracjastrzałka

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziadek-do-orzechow-szuka-klienta%2C-dla-ktorego-bedzie-pracowac-za-darmo,381450,artykul.html

W ramach kampanii, w prasie branżowej oraz opiniotwórczych tygodnikach pojawiły się reklamy skierowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych, oferujące bezpłatną pracę kreatywną agencji dla wybranego podmiotu trzeciego sektora. Kampania ma na celu znalezienie fundacji, stowarzyszenia, inicjatywy obywatelskiej lub organizacji pożytku publicznego, z którą agencja będzie mogła nawiązać długofalową współpracę przy planowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych.

Dziadek do orzechów w tekście swojej reklamy prasowej zwraca także uwagę na potrzebę współpracy firm z organizacjami non-profit i wyraża przekonanie, że każde przedsiębiorstwo powinno na swój sposób włączyć się w pomoc w realizacji celów społecznych. To przekonanie agencja postanowiła wcielić w życie zapraszając do współpracy organizacje pozarządowe i oferując to, co ma najlepszego - swoją pracę.

Zakres współpracy oferowanej przez agencję ma obejmować opracowanie strategii komunikacji marki, tworzenie pomysłów na kampanie reklamowe, wsparcie kreatywne i organizacyjne podczas produkcji, pomoc w planowaniu i zakupie mediów, wsparcie w czasie trwania kampanii oraz szczegółowe raportowanie wyników. Umowa między agencją a NGO ma wyglądać analogicznie do standardowej współpracy na linii agencja-klient, z tą różnicą, że za całą swoją pracę dla NGO agencja nie będzie pobierała żadnego wynagrodzenia.

Kampania potrwa do końca marca. Do tego czasu symboliczne puste miejsce w fotelu dziadka będzie czekało na organizację, która zechce rozpocząć współpracę z agencją. Aby to zrobić, należy wejść na stronę www.dziadekdoorzechow.com/NGO i odpowiedzieć na kilka krótkich pytań, będących zarazem rodzajem mini-briefu dla agencji. Na podstawie otrzymanych odpowiedzi i dalszych rozmów z zainteresowanymi podmiotami, agencja Dziadek do orzechów wybierze organizację, dla której będzie pracować za okrągłe 0 złotych. (słownie: zero złotych).

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764