logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dziadek do orzechów tworzy markę Nordifra

  PR 07.09.2017, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa Dziadek do orzechów opublikowała swój najnowszy projekt - jest nim marka produkująca meble w stylu skandynawskim Nordifra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dziadek-do-orzechow-tworzy-marke-nordifra,33647,artykul.html

Projekt wyróżnia się nietypowym pozycjonowaniem. Jak przekonuje agencja, podstawą dozbudowania idei marki, było zderzenie wyobrażenia na temat Skandynawii i jej mieszkańców orazminimalistycznego podejścia do projektowania mebli przez producenta.

Nordifra poprzez swoje produkty hołduje spokojowi, ciszy i samotności, otwarcie mówiąc, że introwertyzm jest cechą niezwykle pozytywną i często bardzo niedocenianą. Marka chce przekonać, że stygmatyzowanie 25% społeczeństwa, którą stanowią osoby o naturze introwertycznej jest błędem. Według Nordifra introwertycy nie powinni być uważani za flegmatyków, osoby bierne, zawsze poważne, nietowarzyskie i nudne. Introwertycy to dla Nordifra osoby, dla których największą przyjemnością jest spędzenie wieczoru z ciekawą książką, sam na sam ze swoimi myślami, w zaciszu swojego mieszkania, w swoim ulubionym kącie. Dzięki temu są w stanie myśleć twórczo, rozwijać swoją niezależność i dobrze się bawić.

W ramach współpracy Dziadek do orzechów stworzył pozycjonowanie, branding, kampanię sprzedażową oraz sklep internetowy. Agencja opracowała ponadto unikalny kalendarz na 2018 rok, przedstawiający daty oraz miejsca możliwego urlopu dla osób spragnionych ciszy i spokoju.

Projekt wystartował 4 września.

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764