logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziadek do orzechów z kampanią „Przemoc to nie tradycja” dla Centrum Praw Kobiet

  PR 29.11.2021, przeczytano 323 razy
ilustracja

Agencja Dziadek do orzechów przygotowała nową kampanię dla Centrum Praw Kobiet z okazji międzynarodowej inicjatywy „16 dni akcji przeciwko przemocy”. Tym razem poruszony został temat wypowiedzenia przez Polskę Konwencji stambulskiej i obaw z tym związanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziadek-do-orzechow-z-kampania-_przemoc-to-nie-tradycja_-dla-centrum-praw-kobiet,393931,artykul.html

Wypowiedzenie Konwencji Stambulskiej jest często tłumaczone jej sprzecznością z polską kulturą, polską tradycją, historią i religią. Celem kampanii było pokazanie jakie faktyczne skutki może nieść za sobą wypowiedzenie Konwencji stambulskiej dla kobiet w całej Polsce,  a także zachęcenie ich do wspierania działań CPK.

Publikacje związane z akcją będą publikowane m.in. w mediach społecznościowych Centrum Praw Kobiet przez 16 dni, zaczynając od 25 listopada. Pierwszego dnia pojawił się pełny film-teledysk opatrzony piosenką, której tekst niesie za sobą mocny manifest dotyczący wypowiedzenia Konwencji. Teledysk wyreżyserowała Daria Woszek, a produkcją zajęła się Dagmara Molga.

W kampanii agencja Dziadek do orzechów wykorzystała elementy nawiązujące do regionalnej sztuki ludowej. Symbolicznie pokazano, że polska kultura nie godzi się na ograniczanie praw kobiet i stosowanie przemocy domowej. Dziadek do orzechów opracował koncepcję kampanii, jej strategię, architekturę, a także był odpowiedzialny za przygotowanie materiałów graficznych.

- We współpracy z utalentowanymi twórcami stworzyliśmy od podstaw piosenkę i teledysk, w których jednogłośnie mówimy: Przemoc to nie tradycja! Krzywdzące oblicze kultury, o której mowa, zostało pokazane za pomocą symbolicznej, przemocowej choreografii wplecionej do tradycyjnego tańca ludowego. W kampanii wzięli udział nie tylko niesamowici artyści, ale też aktywistki i influencerki, co tylko upewniło nas, że groźba wypowiedzenia Konwencji stambulskiej jest ważnym tematem dla wielu Polek i Polaków. - Mówi Weronika Pala, Account Manager w agencji Dziadek do orzechów.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Specjalna aplikacja rozpoznaje frustrację u użytkownika strony internetowej
Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje...
Oferteo.pl rozpoczyna rebranding
Oferteo SA – właściciel wiodącej internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W następstwie tego powstało nowe logo, które symbolizuje ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz...
Lexus (częściowo) żegna się ze swoim logotypem
Co wyróżnia tylną część nadwozia nowego Lexusa NX? Nie trzeba wprawnego oka, by zauważyć, że zamiast pojedynczego logotypu projektanci zastosowali duże, rozstrzelone litery tworzące napis LEXUS. Do tej zmiany warto się przyzwyczaić. Marka żegna się częściowo ze swoim logotypem, a napis na klapie bagażnika pojawi się w kolejnych, nadchodzących modelach. To nie koniec...
Nowy rzecznik prasowy Poczty Polskiej
Poczta Polska ogłosiła zmiany, jakie wprowadziła w obszarze komunikacji i marketingu z początkiem bieżącego roku. Nowym rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej został Daniel Witowski. Justyna Siwek, która dotychczas pełniła tę funkcję, zostaje w spółce. Będzie odpowiadać za połączony Dział Komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej.
Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z Animex Foods i odpowiada od początku roku 2022 za strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów dla marek: Krakus, Berlinki i Morliny.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764