logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziadek Henryk i Mariusz Kałamaga czarują w reklamie Columbusa

  PR 29.06.2022, przeczytano 988 razy
ilustracjastrzałka

W drugiej odsłonie kampanii Columbusa, realizowanej pod hasłem Energii masz pod dostatkiem, główni  bohaterowie pojawiają się w ezoterycznej odsłonie. Reklamy, wykorzystujące magiczny motyw, mają na celu pokazać, że dom bez rachunków dzięki OZE to nie żadna magia, tylko przyszłość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziadek-henryk-i-mariusz-kalamaga-czaruja-w-reklamie-columbusa,396432,artykul.html

Dziadek Henryk i jego wnuk Mariusz są nierozłączną parą, która już od dłuższego czasu  wprowadza konsumenta w świat produktów i usług Columbusa. Wyróżnia ich specyficzne poczucie humoru i zaskakujące dialogi.

W najnowszej odsłonie kampanii bohaterowie wspólnie wróżą z magicznej kuli, chcąc zobaczyć swoją przyszłość. Co w niej widzą? Niezależny energetycznie i ekonomiczny dom, dzięki urządzeniom OZE. W dodatku ta wizja staje się rzeczywista, w odróżnieniu od opcji znalezienia żony dla Mariusza.

Działania promocyjne drugiej odsłony kampanii obejmują swoim zasięgiem telewizję, radio, internet oraz kanały VOD. Spoty reklamowe można zobaczyć w kanałach telewizyjnych Grupy TVN, Polsat oraz TVP, a także na platformach VOD. Kampania obejmuje także największe rozgłośnie radiowe Grupy RMF, EuroZet i Agory, reklamę internetową oraz działania PR.

Koncepcję kreatywną i wszystkie elementy kampanii, łącznie z realizacją spotów wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus. Planowaniem i zakupem mediów telewizyjnych zajął się dom mediowy MediaHub.

Powstał także dedykowany landing dostępny pod adresem www.energiimaszpoddostatkiem.pl

ilustracjastrzałka

Źródło: Columbus Energy S.A.

www.columbusenergy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Znaczenie” - Raport Roczny Ergo Hestii z instalacją artystyczną
ERGO Hestia opublikowała Raport Roczny za rok 2023, zatytułowany „Znaczenie”. Składa się on z dwóch części: publikacji oraz instalacji artystycznej - stworzonej przez artystkę Ewę Cieniak - którą podziwiać można w sopockiej centrali firmy.
Pepsi głównym partnerem SBM FFestival 2024
Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM FFestival. Mowa o ekipie DRE$$CODE oraz raperze Kinny Zimmer, którzy...
Streetcom realizuje kampanie dla 4 marek Bunge
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii influencerskich dla czterech brandów z portfolio BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach wygranego przetargu agencja realizuje kampanie Influencer marketingowe i seedingowe wg uzgodnionych harmonogramów do końca 2024 roku. Głównym celem realizowanych działań jest zwiększanie...
XXIV Kongres PR. Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie
Przeżywamy okres dynamicznego rozwoju technologii, w tym zwłaszcza sztucznej inteligencji. Generowanie grafik na podstawie opisów oraz boty prowadzące naturalne rozmowy zmieniają procesy komunikacyjne. Dla branży PR to początek nowej ery, pełnej szans, ale także potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysów wizerunkowych. Wszystkie te kwestie podejmą eksperci, którzy zgromadzą...
Aleph dla marki Perła - kampania na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) oraz Media Group przygotowały na Spotify kampanię pt. „Niesie do przyjaciół” dla marki Perła (Browary Lubelskie S.A.).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764