logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dział Technologii Laserowych firmy Colop Polska autoryzowanym partnerem BOFA

  PR 09.11.2016, przeczytano 650 razy
ilustracjastrzałka

Firma COLOP Polska, a dokładnie jej Dział Technologii Laserowych, otrzymała certyfikat BOFA, który potwierdza, że jest oficjalnym przedstawicielem firmy produkującej systemy filtrujące na terenie naszego kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzial-technologii-laserowych-firmy-colop-polska-autoryzowanym-partnerem-bofa,30497,artykul.html

Certyfikat ten został nadany po wnikliwej ocenie pracy specjalistów firmy COLOP z Klientami, według wysokich wymagań BOFA i świadczy o ich wielkim zaangażowaniu we współpracę z tą firmą. Jako autoryzowani dystrybutorzy, dysponują dostępem do pełnej oferty produktów z asortymentu firmy BOFA, zapewniają ich serwis, oraz wspierają Klientów swoją wiedzą techniczną. Przy wyborze usług COLOP Polska gwarantowana jest nie tylko obsługa na wysokim poziomie w trakcie zakupu, ale także wsparcie po zakończonej transakcji.

Brytyjska firma BOFA, powstała w 1987 roku, jest światowym liderem w produkcji najwyższej jakości urządzeń do filtrowania powietrza wychodzącego z urządzeń laserowych. Oprócz tego istnieje także cała linia urządzeń stosowanych przy grawerowaniu, cięciu i znakowaniu laserem. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i ciągłemu rozwojowi firma zapewnia niezawodność swoich produktów oraz minimalizacje kosztów ponoszonych przez użytkownika. Profesjonalne systemy filtrujące BOFA dzięki swoim specjalnym wkładom filtracyjnym są bezpieczne zarówno dla człowieka obsługującego maszynę jak i dla środowiska. Różnorodne filtry powodują zatrzymywanie substancji szkodliwych dla zdrowia i zatrzymują nieprzyjemne zapachy towarzyszące pracy lasera oraz pomagają zaoszczędzić na ogrzewaniu pomieszczenia zimą. Co więcej urządzenia tej firmy oferują długą żywotność filtrów jak i niskie zużycie energii.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764