logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Działania Grupy Polsat w sytuacji wywołanej przez koronawirusa COVID-19

  PR 23.03.2020, przeczytano 131 razy

Celem nadrzędnym Grupy Polsat w obecnej sytuacji jest troska o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów, Kontrahentów oraz Pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzialania-grupy-polsat-w-sytuacji-wywolanej-przez-koronawirusa-covid-19,386214,artykul.html

Mamy również świadomość, że utrzymanie ciągłości działania sieci i infrastruktury krytycznej jest kluczowe dla działalności zarówno naszej, jak i wielu firm, instytucji czy organów administracji publicznej. Jesteśmy również odpowiedzialni za zapewnienie milionom Polaków możliwości codziennej łączności, komunikacji, a w obecnym czasie również pracy i edukacji. Jedną z kluczowych ról pełni obecnie Telewizja Polsat i jej kanały informacyjne, które zapewniają społeczeństwu pełną i rzetelną informację o bieżących wydarzeniach.

W związku z powyższym, podjęliśmy szereg działań zarówno mających na celu zminimalizowanie ryzyka dla naszych Klientów, Kontrahentów i Pracowników, jak również zapewnienia ciągłości działania firm wchodzących w skład naszej Grupy. Wszystko to pozwala nam stwierdzić, że ciągłość naszej działalność jest zabezpieczona – zarówno jeśli chodzi o świadczenie przez nas usług, jak i wywiązywanie się ze zobowiązań.

Od momentu pojawiania się pierwszych informacji o wirusie, Zarządy naszych Spółek podjęły szereg decyzji i działań zgodnych z zaleceniami WHO (Światowa Organizacja Zdrowia), Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektoratu Sanitarnego, NIZP-PZH, NFZ i innych jednostek państwowych.

Jednocześnie od ubiegłego tygodnia wprowadziliśmy następujące zasady:

  • tryb pracy zdalnej dla naszych pracowników, zalecenie pozostania w domach, ograniczenie bezpośrednich kontaktów interpersonalnych lub tryb pracy rotacyjnej dla zespołów, gdzie nie jest możliwe wprowadzenie pracy zdalnej,
  • ograniczenie spotkań służbowych z klientami, dostawcami, kontrahentami zewnętrznymi i zalecenie innej formy kontaktu, np. tele- lub wideokonferencja, jak również odwołanie podróży służbowych w kraju i za granicą,
  • ograniczenie wewnętrznych spotkań służbowych oraz poruszania się w budynkach,
  • udostępnienie i dystrybucja informacji dotyczących koronawirusa - zarówno informacji o środkach profilaktycznych, zaradczych, jak i działaniach w przypadku podejrzenia zakażenia, w tym bieżących komunikatów, m.in.  MZ, GIS, NFZ, NIZP-PZH,
  • instalacja dozowników zawierających środki dezynfekcyjne i umieszczenie ich w ogólnodostępnych miejscach w siedzibach Spółek, dezynfekcja sprzętów, samochodów i innych narzędzi codziennej pracy;
  • wprowadzenie odpowiednich procedur oraz środków dezynfekcyjnych w punktach obsługi klienta.

Ponadto na bieżąco monitorujemy sytuację, obserwujemy działania oraz zalecenia organów państwowych i reagujemy na każdą nową informację.

Wierzymy, że dzięki powyższym działaniom, przeprowadzimy nasze Spółki przez ten niewątpliwie trudny czas z zachowaniem najwyższych standardów.

Źródło: Polkomtel Sp. z o.o.

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Stuhr: „Wiadomości” to obecnie główny program hejterski w Polsce
Aktor za pomocą mediów społecznościowych często wypowiada się na temat aktualnych wydarzeń społecznych i politycznych w Polsce. Zdaniem Macieja Stuhra Telewizja Polska służy partii rządzącej głównie do celów propagandowych. Właśnie dlatego otwarcie ją krytykuje, nie ogląda jej i nie chce w żaden sposób być z nią kojarzony. Według niego dziennikarze związani ze stacjami...
Epidemia koronawirusa nie wpłynęła drastycznie na sprzedaż prasy – wynika z analiz prowadzonych przez Kolportera.
AWR „Wprost” rezygnuje z papieru
Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”.  Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. Ostatnie wydanie wersji papierowej zaplanowane jest na 30 marca 2020...
Startuje Tarczyński Studio Live
Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.
BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”
W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764