logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Działania Grupy Polsat w sytuacji wywołanej przez koronawirusa COVID-19

  PR 23.03.2020, przeczytano 411 razy

Celem nadrzędnym Grupy Polsat w obecnej sytuacji jest troska o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów, Kontrahentów oraz Pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzialania-grupy-polsat-w-sytuacji-wywolanej-przez-koronawirusa-covid-19,386214,artykul.html

Mamy również świadomość, że utrzymanie ciągłości działania sieci i infrastruktury krytycznej jest kluczowe dla działalności zarówno naszej, jak i wielu firm, instytucji czy organów administracji publicznej. Jesteśmy również odpowiedzialni za zapewnienie milionom Polaków możliwości codziennej łączności, komunikacji, a w obecnym czasie również pracy i edukacji. Jedną z kluczowych ról pełni obecnie Telewizja Polsat i jej kanały informacyjne, które zapewniają społeczeństwu pełną i rzetelną informację o bieżących wydarzeniach.

W związku z powyższym, podjęliśmy szereg działań zarówno mających na celu zminimalizowanie ryzyka dla naszych Klientów, Kontrahentów i Pracowników, jak również zapewnienia ciągłości działania firm wchodzących w skład naszej Grupy. Wszystko to pozwala nam stwierdzić, że ciągłość naszej działalność jest zabezpieczona – zarówno jeśli chodzi o świadczenie przez nas usług, jak i wywiązywanie się ze zobowiązań.

Od momentu pojawiania się pierwszych informacji o wirusie, Zarządy naszych Spółek podjęły szereg decyzji i działań zgodnych z zaleceniami WHO (Światowa Organizacja Zdrowia), Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektoratu Sanitarnego, NIZP-PZH, NFZ i innych jednostek państwowych.

Jednocześnie od ubiegłego tygodnia wprowadziliśmy następujące zasady:

  • tryb pracy zdalnej dla naszych pracowników, zalecenie pozostania w domach, ograniczenie bezpośrednich kontaktów interpersonalnych lub tryb pracy rotacyjnej dla zespołów, gdzie nie jest możliwe wprowadzenie pracy zdalnej,
  • ograniczenie spotkań służbowych z klientami, dostawcami, kontrahentami zewnętrznymi i zalecenie innej formy kontaktu, np. tele- lub wideokonferencja, jak również odwołanie podróży służbowych w kraju i za granicą,
  • ograniczenie wewnętrznych spotkań służbowych oraz poruszania się w budynkach,
  • udostępnienie i dystrybucja informacji dotyczących koronawirusa - zarówno informacji o środkach profilaktycznych, zaradczych, jak i działaniach w przypadku podejrzenia zakażenia, w tym bieżących komunikatów, m.in.  MZ, GIS, NFZ, NIZP-PZH,
  • instalacja dozowników zawierających środki dezynfekcyjne i umieszczenie ich w ogólnodostępnych miejscach w siedzibach Spółek, dezynfekcja sprzętów, samochodów i innych narzędzi codziennej pracy;
  • wprowadzenie odpowiednich procedur oraz środków dezynfekcyjnych w punktach obsługi klienta.

Ponadto na bieżąco monitorujemy sytuację, obserwujemy działania oraz zalecenia organów państwowych i reagujemy na każdą nową informację.

Wierzymy, że dzięki powyższym działaniom, przeprowadzimy nasze Spółki przez ten niewątpliwie trudny czas z zachowaniem najwyższych standardów.

Źródło: Polkomtel Sp. z o.o.

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764