Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika konwersji najemców segmentu premium.
Interaktywny magazyn Online
Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni, opublikowały premierowe wydania interaktywnych kwartalników poświęconych modzie wysokiej oraz selektywnej ofercie premium. Poszczególne edycje będą w pełni zintegrowane ze stronami internetowymi obiektów, co w ramach optymalizacji dostępnych narzędzi, pozytywnie wpłynie m.in. na pozycjonowanie organiczne publikowanej treści. Docelowo każdy z magazynów będzie także bezpośrednio kierował do mediów społecznościowych Klif. Przełoży się to na szersze dotarcie oferty najemców do potencjalnych klientów, dzięki dedykowanym im limitowanym ofertom promocyjnym. Podjęte działania w ramach strategii Online2Offline, zachęcać będą internautów do odwiedzin butików stacjonarnych.
Interaktywny charakter dotyczy ruchomych elementów takich jak: animacje, materiały video, gify, a także content rotacyjny. W trakcie emisji poszczególnych edycji, treść będzie się zmieniała, co zapewni świeże wiadomości zarówno ze świata mody, jak i życia obu centrów. Umożliwi to stałe wspieranie najemców, prezentację ich ofert, a także koordynację kampanii re-marketingowych. Co więcej w ramach działań Online2Offline, Klify przygotują szereg aktywności o charakterze pro-sprzedażowym oraz live selling. Dla klientów odwiedzających regularnie magazyn Klif, czekać będą rabaty oraz oferty specjalne.
Zespół marketingu w ramach wprowadzenia nowych funkcjonalności zadba także o elementy content marketingu, który współtworzony będzie wraz z poszczególnymi najemcami. Z kolei działania konkursowe, aktywizujące klientów oraz internautów pozwolą pozyskać user generated content, co dodatkowo wpłynie na budowanie lojalności konsumentów wobec marki Klif.
- Sukcesywne łączenie różnych narzędzi marketingowych oraz bezpośrednia współpraca z najemcami, tworzy pole do realizacji nie tylko kreatywnych, ale i efektywnych projektów. Dla każdej grupy interesariuszy pojawia się wspólny mianownik tj. ekosystem marki, dzięki której może coś zyskać. Z perspektywy najemcy jest to kanał dystrybucji oferty. Dla zarządcy oraz zespołu marketingu, to przestrzeń analizy zachowania konsumentów, a dla klientów to miejsce, gdzie mogą „spotkać się” z modą oraz skorzystać z dedykowanej im oferty limitowanej – komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director pionu marketingu z ramienia międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
Bezpośrednia współpraca z najemcami
Zespół marketingu marki Klif, aktywnie wspiera działania mające na celu budowanie relacji z najemcami, jak i wdrażanie autorskich pomysłów. W przypadku realizacji interaktywnych wydań magazynu internetowego, zajął się produkcją sesji zdjęciowych, a także współtworzył treści, które je zasilają. Za poszczególne propozycje stylizacji odpowiadali natomiast styliści, na co dzień współpracujący z klientami podczas konsultacji modowych m.in. Katarzyna Kobiela i Konrad Szymczak.
W cały proces silnie zaangażowani byli także najemcy, którzy uczestniczyli w przygotowaniu magazynów na każdym etapie ich produkcji. Pozwoliło to uzyskać nie tylko odzwierciedlenie aktualnych trendów oraz ciekawych aranżacji produktowych, ale i na wypromowaniu istotnych dla marek premium poszczególnych grup produktowych. Stanowi to także istotny element Programu Wsparcia Najemcy realizowanego przez Cushman & Wakefield w ramach obsługi 360 stopni.
- Cieszę się, że w bezprecedensowym dla nas wszystkich czasie postępuje daleko idąca integracja. Otwartość poszczególnych najemców na współpracę oraz chęć silnego zaangażowania się w życie obiektów handlowych, to sygnał, aby wzajemnie słuchać swoich potrzeb. Przekłada się to nie tylko na działania wizerunkowe centrów, ale i budowanie konwersji w butikach stacjonarnych - dodaje Sylwia Wiszowata-Łazarza z ramienia Cushman & Wakefield.
Źródło: Cushman & Wakefield