logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzieci i bezpieczeństwo na kolei w kampanii UTK

  PR 17.09.2018, przeczytano 647 razy
ilustracjastrzałka

Urząd Transportu Kolejowego stawia na nowe technologie w propagowaniu bezpieczeństwa kolejowego wśród dzieci i młodzieży. Ogólnopolska „Kampania Kolejowe ABC” wzbogacona zostanie o grę i aplikację mobilną od The Dust - Grupa Me & My Friends.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzieci-i-bezpieczenstwo-na-kolei-w-kampanii-utk,37920,artykul.html

Wrocławskie studio deweloperskie The Dust – Grupa Me & My Friends zajmie się kompleksową realizacją gry symulacyjnej, sterowaną za pomocą pada, oraz aplikacji mobilnej na potrzeby działań edukacyjnych „Kampanii Kolejowe ABC” prowadzonych przez Urząd Transportu Kolejowego. The Dust znane jest z nagradzanych projektów advergamingowych, takich jak Kapsel Run marki Tymbark.

Oba projekty mają wspomóc edukowanie dzieci z klas IV-VI szkół podstawowych w całej Polsce w kwestiach bezpieczeństwa na terenach kolejowych. W zakresie wdrażania projektu powstanie także film animowany promujący aplikację. Zamówienie przewiduje również opracowanie systemu zarządzania konkursami i rankingami. Wdrożenie tych innowacyjnych rozwiązań w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” planowane jest już na 30 listopada 2018 roku.

Nowe technologie są dzisiaj kluczowe w komunikacji z najmłodszym pokoleniem. Wykorzystywanie gier i aplikacji w kampaniach angażuje uwagę i czas odbiorcy. Poprzez zabawę w grze, w przyjemny i instynktowny sposób dzieci przyswajać będą propagowane przez Urząd Transportu Kolejowego zasady bezpieczeństwa.

„Kampania Kolejowe ABC” to 4-letni projekt informacyjno-edukacyjny współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, który ma na celu naukę bezpieczeństwa kolejowego dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. W placówkach w całym kraju przeprowadzone zostaną zajęcia dla ok. 15 000 dzieci, podczas których najmłodsi będą uczyć się, jak zachować bezpieczeństwo na obszarach stacji, przystanków i przejazdów kolejowych. W nauce pomagać im będzie nosorożec Rogatek. Także za pośrednictwem nowych technologii Urząd Transportu Kolejowego chce w interaktywny sposób bawić i uczyć młodzież, a tym samym propagować prawidłowe zachowania na terenach kolejowych. Pracujące nad grą oraz aplikacją studio The Dust posiada już doświadczenie w tworzeniu wirtualnych projektów edukacyjnych skierowanych do dzieci. Na swoim koncie ma takie gry jak Detektyw Pozytywka czy Akademia Puchatka, za pomocą których poprzez zabawy i zagadki dzieci mogą się uczyć, a także rozwijać kreatywnie. - mówi Jakub Wolf, CEO Grupy Me & My Friends.

Źródło: Me & My Friends

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764