logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Dzieci i Tiktok w dużych dawkach

   23.06.2020, przeczytano 667 razy
ilustracja

Z rosnącą dynamicznie popularnością TikToka zdążyliśmy się już oswoić. Nie dziwi nas też gwałtowny wzrost konsumpcji wszelkiego rodzaju social mediów przez dzieci w okresie pandemii. Rodzice musieli poluzować zasady i dać im większą swobodę, kiedy sami pracowali na home office.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzieci-i-tiktok-w-duzych-dawkach,387529,artykul.html

Jednak sporym zaskoczeniem może być fakt, że w takich krajach jak USA, Wielka Brytania oraz Hiszpania TikTok, pod względem dziennego czasu spędzonego w tym serwisie w okresie kwarantanny, praktycznie zrównał się z Youtube!

W Hiszpanii średni dzienny czas spędzony przez dziecko w wieku 4-15 lat na TikToku wywindował się z 24 min. w maju 2019, do imponującej wartości 71 min. W maju 2020. W USA mamy do czynienia ze wzrostem z poziomu 38 min. na aż 95 min.! Tymczasem średni czas spędzony na Youtube to 97 minut.

Te dane to kolejny naoczny dowód, że mając markę dla młodzieży nie można tego medium ignorować. Co więcej, z cytowanego badania wynika, że wejście w ten kanał wymaga od marek sporego dystansu i humorystycznego podejścia, które nie zawsze jest objęte przez sztywne zasady wielu brandów. Trzeba tam wejść bez korporacyjnych naleciałości.

Czy ten wysoki wynik może radykalnie spaść po okresie pandemii? Na to pytanie trudno odpowiedzieć, jednak z całą pewnością warto śledzić, jak radzi sobie TikTok na naszym lokalnym rynku.

Źródło: Newsletter Specjalny Publicis Groupe

www.cmoinsider.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764