logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Dzieci i Tiktok w dużych dawkach

   23.06.2020, przeczytano 337 razy
ilustracja

Z rosnącą dynamicznie popularnością TikToka zdążyliśmy się już oswoić. Nie dziwi nas też gwałtowny wzrost konsumpcji wszelkiego rodzaju social mediów przez dzieci w okresie pandemii. Rodzice musieli poluzować zasady i dać im większą swobodę, kiedy sami pracowali na home office.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzieci-i-tiktok-w-duzych-dawkach,387529,artykul.html

Jednak sporym zaskoczeniem może być fakt, że w takich krajach jak USA, Wielka Brytania oraz Hiszpania TikTok, pod względem dziennego czasu spędzonego w tym serwisie w okresie kwarantanny, praktycznie zrównał się z Youtube!

W Hiszpanii średni dzienny czas spędzony przez dziecko w wieku 4-15 lat na TikToku wywindował się z 24 min. w maju 2019, do imponującej wartości 71 min. W maju 2020. W USA mamy do czynienia ze wzrostem z poziomu 38 min. na aż 95 min.! Tymczasem średni czas spędzony na Youtube to 97 minut.

Te dane to kolejny naoczny dowód, że mając markę dla młodzieży nie można tego medium ignorować. Co więcej, z cytowanego badania wynika, że wejście w ten kanał wymaga od marek sporego dystansu i humorystycznego podejścia, które nie zawsze jest objęte przez sztywne zasady wielu brandów. Trzeba tam wejść bez korporacyjnych naleciałości.

Czy ten wysoki wynik może radykalnie spaść po okresie pandemii? Na to pytanie trudno odpowiedzieć, jednak z całą pewnością warto śledzić, jak radzi sobie TikTok na naszym lokalnym rynku.

Źródło: Newsletter Specjalny Publicis Groupe

www.cmoinsider.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trwa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje pod hasłem "Największe przeboje lat '80,'90,'00". W tym tygodniu do zaplanowanych działań medialnych dołączyła akcja na Instagramie prowadzona z influencerami. Słuchacze i internauci mogą zaprezentować na zdjęciu swój “TOTAL LOOK a'la gwiazda dekady”, zamieszczając ujęcie na swoim profilu...
Finał 10. edycji Nagrody Radia Tok FM im. Anny Laszuk 27 października na antenie i online
Za tydzień - we wtorek, 27 października 2020 r. poznamy laureata lub laureatkę tegorocznej, jubileuszowej Nagrody Radia TOK FM im. Anny Laszuk przyznawanej za wyjątkowy wpływ na rzeczywistość. Redakcja Radia TOK FM przedstawi wynik obrad Kapituły Nagrody podczas finałowej gali na antenie stacji oraz w internecie na tokfm.pl.
Deepfake: Manipulacja coraz groźniejsza i bardziej zaawansowana
Dynamiczny rozwój rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego oraz algorytmów sztucznej inteligencji doprowadził do wytworzenia się nowej dziedziny nauki bazującej na technologii deepfake. Wykorzystanie zbiorów Big Data w zakresie przetwarzania i analizy informacji wizualnych oraz dźwiękowych pozwala wykorzystać inteligentne algorytmy do zautomatyzowanego procesu syntezowania zdjęć i...
Patrycjusz Wyżga w redakcji WP Wiadomości
W listopadzie pracę w redakcji WP Wiadomości rozpocznie Patrycjusz Wyżga. Dziennikarz jest związany z mediami od dwudziestu lat, do Wirtualnej Polski przechodzi z radiowej Trójki. Będzie prowadził m.in. programy informacyjne i gospodarcze WP.
Kina sieci Multikino są otwarte
Obecnie wszystkie kina sieci Multikino, zarówno te znajdujące się w żółtych jak i w czerwonych strefach, funkcjonują normalnie i są otwarte 7 dni w tygodniu - oczywiście z   utrzymaniem obowiązujących limitów, zgodnie z którymi liczba dostępnych miejsc na salach kinowych została ograniczona do 25%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764