logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem

  PR 14.06.2019, przeczytano 748 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzieciecy-superbohaterowie-walcza-z-hejtem,382902,artykul.html

Zadanie dzieci było proste: „namaluj superbohatera, który walczy z hejtem”. Tak powstała galeria pełna prac uczniów symbolizująca, w jaki sposób społeczeństwo, w tym także najmłodsi, zmagają się na co dzień z mową nienawiści. Wszystkie rysunki ozdobiły zniszczone ściany sali gimnastycznej SP nr 69 w Gdańsku. Mural, który powstał w ciągu 6 dni, zajął w sumie 220 m2 powierzchni. Na jego stworzenie artysta zużył 100 litrów farby, a do malowania dołączyli sami najmłodsi.

- Uczniowie mieli ogromny wpływ na projekt i wykonanie tej pracy. Dzięki temu mural jest bliski ich postrzeganiu i sposobie rysowania. Ta przestrzeń pobudza do myślenia, można ją wykorzystać w obszarze dydaktycznym, jak i oddziaływaniach profilaktyczno-wychowawczych. Przede wszystkim pozwala uczniom poczuć się bezpiecznie – podsumowała dyrektorka SP nr 69 w Gdańsku, Krystyna Baryś.

obrazek

Podwórko superbohaterów” powstało z okazji Dnia Dziecka. Prace uczniów w jeden projekt połączył artysta Maciek Salamon, który jest także autorem murali na Gdańskiej Zaspie.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764