logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziecko przyniosło coś z przedszkola…

  PR 05.09.2018, przeczytano 787 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania telewizyjna marki Ibuprom dla dzieci Forte. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziecko-przynioslo-cos-z-przedszkola%E2%80%A6,37787,artykul.html

„Co moje dziecko przyniesie z przedszkola…?” – często zastanawia się na pewno niejeden rodzic, nie mając przy tym na myśli dziecięcego rysunku, ale chorobę, która może popsuć samopoczucie malucha i szybko rozprzestrzenić się na resztę rodziny.

- Przedszkolaki ciągle chorują, zarażając się od kolegów i koleżanek. Zatem pytanie, jakie stawiamy w reklamie „Co dzieci przynoszą z przedszkola?” jest  oparte o bardzo życiowy, niezwykle prawdziwy i emocjonalny insight - TŁUMACZY KUBA JANICKI, CREATIVE DIRECTOR W OPUS B

- Wraz z zespołem Opus B postawiliśmy na pomysł, by o chorobie dziecka opowiedzieć bez zbytniego straszenia i wywoływania negatywnych emocji - DODAJE MAGDALENA KUKLEWSKA, SENIOR BRAND MANAGER, USP ZDROWIE

Najnowsza kreacja dla USP Zdrowie podkreśla, że takich „przyniesionych” chorób nie należy lekceważyć, a najlepszym sposobem na ich objawy, w tym gorączkę i ból, a także najbardziej dokuczliwy dla dzieci – ból ucha, jest właśnie Ibuprom dla dzieci Forte.

Reklama zrealizowana została przez dom produkcyjny Selfish3, a za kamera stanął reżyser Kristofer Russ.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764