logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziecko przyniosło coś z przedszkola…

  PR 05.09.2018, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania telewizyjna marki Ibuprom dla dzieci Forte. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziecko-przynioslo-cos-z-przedszkola%E2%80%A6,37787,artykul.html

„Co moje dziecko przyniesie z przedszkola…?” – często zastanawia się na pewno niejeden rodzic, nie mając przy tym na myśli dziecięcego rysunku, ale chorobę, która może popsuć samopoczucie malucha i szybko rozprzestrzenić się na resztę rodziny.

- Przedszkolaki ciągle chorują, zarażając się od kolegów i koleżanek. Zatem pytanie, jakie stawiamy w reklamie „Co dzieci przynoszą z przedszkola?” jest  oparte o bardzo życiowy, niezwykle prawdziwy i emocjonalny insight - TŁUMACZY KUBA JANICKI, CREATIVE DIRECTOR W OPUS B

- Wraz z zespołem Opus B postawiliśmy na pomysł, by o chorobie dziecka opowiedzieć bez zbytniego straszenia i wywoływania negatywnych emocji - DODAJE MAGDALENA KUKLEWSKA, SENIOR BRAND MANAGER, USP ZDROWIE

Najnowsza kreacja dla USP Zdrowie podkreśla, że takich „przyniesionych” chorób nie należy lekceważyć, a najlepszym sposobem na ich objawy, w tym gorączkę i ból, a także najbardziej dokuczliwy dla dzieci – ból ucha, jest właśnie Ibuprom dla dzieci Forte.

Reklama zrealizowana została przez dom produkcyjny Selfish3, a za kamera stanął reżyser Kristofer Russ.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764