logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzieje się! w kampanii napoju piwnego Garage

  PR 27.06.2019, przeczytano 4327 razy
ilustracjastrzałka

Marka Seth & Riley’s Garage rozpoczęła właśnie swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową. S&R Garage to napój piwny inspirowany tradycyjną lemoniadą z „hardo” wyciśniętą orzeźwiającą cytryną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzieje-sie%21-w-kampanii-napoju-piwnego-garage,383036,artykul.html

S&R Garage to marka stworzona z myślą o konsumentach, którzy starają się „wyciskać” jak najwięcej z każdego dnia i z tego, co oferuje im miasto. Dzieje się! – to ich hasło przewodnie. S&R Garage to propozycja dla tych, który lubią bawić się i spotykać ze znajomymi oraz wspólnie aktywnie spędzać czas w przestrzeni miejskiej. Są pełni pozytywnej energii, pomysłów i chęci działania.

- To właśnie ci konsumenci zainspirowali naszą markę i jej przesłanie – zawsze można wycisnąć z życia więcej i poprzez dobrą zabawę tworzyć niezapomniane historie i wspomnienia – mówi Anna Włodkowska, Junior Brand Manager marki Garage w Carlsberg Polska. – W spocie w obrazowy sposób wyjaśniamy, że Seth & Riley’s Garage to orzeźwiające połączenie cytryny z piwem, najlepiej jeśli podawane na lodzie.

S&R Garage to piwo z „hardo” wyciśniętą cytryną o zawartości alkoholu 4,6% obj., dostępne w butelkach o pojemności 0,44l. S&R Garage najlepiej serwować schłodzone na kostkach lodu w szkle w kształcie popularnych obecnie słoików z uchwytem.

Spot reklamowy przygotowała belgijska agencja Duval Guillaume, za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada agencja kreatywna Kamikaze i Work and Fun, a za obsługę kreatywną – agencja Na-Ty. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media. Spot emitowany jest w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz na platformach VOD. Dodatkowo w planach marki są aktywności w digitalu i mediach społecznościowych.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764