logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzieje się w Polsce - w kampanii wizerunkowej WP

  PR 07.07.2016, przeczytano 1318 razy
ilustracjastrzałka

8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski#dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzieje-sie-w-polsce---w-kampanii-wizerunkowej-wp,29225,artykul.html

- Zaczynamy od rywalizacji sportowej. Za kilka tygodni świat będzie żył olimpiadą w Brazylii, dlatego twarzą pierwszej odsłony kampanii jest znakomity polski biegacz, wicemistrz Europy w maratonie, Yared Shegumo, za którego trzymamy kciuki w Wirtualnej Polsce. Kolejne etapy kampanii nawiązywać będą, tradycyjnie, do aktualnych zdarzeń w kraju i na świecie – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie Wirtualna Polska. – Chcemy, aby Wirtualna Polska była postrzegana jako medium pluralistyczne i opiniotwórcze – podsumowuje.

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii:

  • Agencja Scholz & Friends Warszawa


Wykorzystane w kampanii kanały komunikacji:

  • telewizja: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz ponad 50 stacji tematycznych
  • radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA
  • prasa: tygodniki, miesięczniki (m.in. Polityka, Focus, Men’s Health)
  • kina: Helios, Cinema City, Multikino
  • internet: m.in. Wirtualna Polska, YouTube, IPLA, Facebook


Zakup i planowanie mediów:

  • Dom Mediowy Zenith, Zespół Marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska


Źródło: Wirtualna Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764