logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziejesienazywo: Pasmo publicystyczne Grupy WP w odświeżonej odsłonie

  PR 12.01.2016, przeczytano 933 razy
ilustracjastrzałka

#dziejesienazywo wystartowało w odświeżonej formule. Do grona prowadzących codzienne poranne pasmo publicystyczne Grupy WP dołączyli dwaj cenieni dziennikarze, Sławomir Sierakowski i Robert Mazurek, wprowadzono również nowe segmenty programu. #dziejesienazywo emitowany jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-10:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziejesienazywo%3A-pasmo-publicystyczne-grupy-wp-w-odswiezonej-odslonie-,27052,artykul.html

- Dwaj nowi prowadzący potwierdzają, że zespół redakcyjny WP  wraz ze stałym zespołem współpracowników tworzą znakomici dziennikarze i publicyści, osoby o różnych poglądach, otwarcie wyrażające swoje opinie. Bardzo zależy nam, by w czasach tak dużej polaryzacji na rynku mediów zachować obiektywizm, prezentując np. różne strony naszych krajowych sporów politycznych i pokazując, że dyskusja jest wciąż możliwa – mówi Krzysztof Jurowski, Dyrektor Wydawniczy w Grupie WP.

Sławomir Sierakowski – socjolog, krytyk literacki i teatralny, twórca i redaktor naczelny „Krytyki Politycznej", który publikował na łamach m.in. „The New York Times” poprowadzi czwartkowy program. Robert Mazurek, felietonista i podróżnik, będzie zaś gospodarzem piątku. Teksty Mazurka ukazywały się m.in. w Tygodniku Powszechnym”, „Rzeczpospolitej” i „Dzienniku”, był wice-naczelnym „Filmu”, publicystą „Życia” oraz „Wprost”.

- Pierwsze trzy miesiące emisji #dziejesienazywo pokazały, że wydawca internetowy może robić dobry program publicystyczny, z ciekawymi gośćmi, wyrazistymi prowadzącymi, mocnymi tematami. Program cieszy się coraz większym uznaniem widzów. Wracamy po świątecznej przerwie z codzienną emisją #dziejesienazywo i z poszerzonym, o dwa mocne dziennikarskie nazwiska, gronem prowadzących – podkreśla Jacek Amsterdamski, Dyrektor Działu Wideo w Grupie WP.

Nowością w porannym pasmie #dziejesienazywo jest codzienny segment biznesowy. Od poniedziałku do czwartku, w godzinach 9:45-10:00, dziennikarze money.pl przedstawiać będą najważniejsze informacje ze świata ekonomii i rynków finansowych. Prowadzący – Joanna Skrzypiec, Agata Kołodziej i Sebastian Ogórek, wraz z zaproszonymi do studia gośćmi będą omawiać i wyjaśniać aktualne zagadnienia biznesowe.

Novum stanowi również piątkowy segment poświęcony sprawom społecznym, prowadzony przez Agnieszkę Kopacz. Piątkowy poranny program kulturalny Patrycji Wanat będzie teraz można oglądać w czwartki o godzinie 18:00, w popołudniowym pasmie Grupy WP poświęconym tematyce lifestyle’owej.

Transmisje porannego pasma publicystycznego oraz pasma lifestyle’owego, można śledzić bezpośrednio ze strony głównej Wirtualnej Polski oraz w serwisach Grupy WP. Najciekawsze fragmenty audycji publikowane są w WP dodatkowo, po zakończeniu transmisji.

Transmisja pierwszego programu Sławomira Sierakowskiego już w najbliższy czwartek, 14 stycznia. Dzień później zadebiutuje Robert Mazurek.

Źródło: Wirtualna Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MVP Magazyn - nowy serwis i szerszy skład redakcyjny
MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie. Serwis zwraca uwagę szybkością, prostotą oraz minimalistycznym wyglądem, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych portali sportowych.
Coraz większe wydatki na reklamę w kinach
Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród...
100 najczęstszych błędów w Internecie w 2019 r.
Jest to druga edycja raportu, który ma za zadanie przedstawić kondycję polskiej ortografii w Internecie. Powstał we współpracy z portalem Polszczyzna.pl i partnerem technologicznym, narzędziem do monitoringu Internetu, SentiOne.
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.
Zdaje się, że Google prowadzi walkę z wiatrakami. Android, czyli system mobilny giganta z Kalifornii jest najpopularniejszym oprogramowaniem na świecie. Na ten system powstają miliony aplikacji, a wśród nich znajdą się takie, które nie tylko są niebezpieczne dla urządzeń, ale przede wszystkim dla danych użytkowników. W 2019 roku Google zablokowało ponad 790...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764