logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzięki niskim cenom drukarnie Online coraz popularniejsze

  PR 24.08.2010, przeczytano 1212 razy

Usługi poligraficzne w Internecie zyskują na popularności przede wszystkim ze względu na atrakcyjną cenę. Koszt wydruku może być w tym przypadku kilkunastokrotnie niższy niż w stacjonarnych drukarniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzieki-niskim-cenom-drukarnie-online-coraz-popularniejsze,11161,artykul.html

Rynek usług poligraficznych w Internecie jest stosunkowo młody i dopiero zdobywa popularność wśród konsumentów. Głównym czynnikiem decydującym o rosnącej popularności drukarni online jest zdecydowanie korzystniejsza cena świadczonych usług, która może być nawet kilkunastokrotnie niższa niż w standardowych drukarniach. Fakt ten jest spowodowany przez możliwość obniżenia kosztów ponoszonych przez podmioty działające tylko na rynku internetowym poprzez ograniczenie wydatków m.in. na obsługę klienta czy wynajem atrakcyjnych lokali. 

Cena jest zazwyczaj głównym czynnikiem decydującym o wyborze produktu, nie inaczej jest w przypadku wydruku online. Warto podkreślić, że wiele drukarni stacjonarnych oferuje swoje usługi również w Internecie, nie obniżając przy tym cen swoich produktów. Aby pokazać jak duże mogą być rozbieżności pomiędzy drukarniami online, porównano 6 podmiotów ze względu na cenę 1 sztuki jednego z najbardziej zaawansowanych produktów - teczek ofertowych. Jako standard w naszym porównaniu wybraliśmy: teczka ofertowa A4 z grzbietem 5mm, druk pełnokolorowy jednostronny, rodzaj papieru kreda matowa 350 g/m2 wykończenie folia błyszcząca 1-stronna.

Porównanie 6 drukarni internetowych :

  • Caffeprint.eu: 1,10 PLN (cena za 1 szt. przy nakładzie 500 szt.) - termin realizacji 5 dni
  • Chroma.pl: 1,46 PLN - 6 dni
  • Drukarniaszczecin.pl: 2,26 PLN - 7 dni
  • Printagram.com: 1,31 PLN - 5 dni
  • Printnet.pl: 1,27 PLN - 4 dni
  • Viperprint.pl: 1,80 PLN - 8 dni

Jak można zauważyć, porównując oferty 6 popularnych drukarni online, ceny wydruku zdecydowanie różnią się od siebie, a różnice przekraczają nawet 100%. Najniższe ceny w tym przypadku oferuje drukarnia Caffeprint.eu. Na kolejnych miejscach znajdują się drukarnie Printnet.pl i Printgram.com.

Oprócz ceny, ważnym czynnikiem, który powinien mieć wpływ na wybór drukarni, jest jakość wydruku i jego zgodność z materiałem przesłanym do drukarni. Część firm oferuje technologię sprawdzania pliku pod kątem jakości oraz poprawności druku. Drukarnie online standardowo sprawdzają tylko spady czy format pracy, natomiast w niektórych drukarniach oferowane jest pełne sprawdzanie wszystkich aspektów mających wpływ na końcowy efekt wydruku. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient może być pewny, że jakość wydruku będzie zgodna z oczekiwaniami. Przed podjęciem decyzji warto sprawdzić, czy dana drukarnia udostępnia możliwość sprawdzania plików bezpłatnie czy jest to opcja dodatkowa. W tym drugim przypadku może to mieć znaczący wpływ na ostateczną cenę zamawianych wydruków.

Kolejnym istotnym aspektem jest termin wykonania i przesłania wydrukowanych materiałów. Część podmiotów na rynku przy terminie realizacji posługuje się pojęciem dni roboczych, natomiast część posługuje się pojęciem „dni kalendarzowe”. Warto zwrócić uwagę na tę informację, ponieważ w efekcie różnica może wynieść 2 dni.

Następnym elementem godnym uwagi są godziny w jakich przyjmowane są zlecenia. Tutaj również różnice są znaczne, ponieważ w niektórych firmach obejmują jedynie tzw. godziny pracy, czyli np. od 7 do 15, a część pozwala złożyć zamówienie przez 24h. W pierwszym przypadku przekroczenie podanego terminu o kilka minut wydłuża realizację o jeden dzień. Natomiast w drugim przypadku godzina ma niewielkie znaczenie, o ile zdążymy złożyć zamówienie przed północą.

Źródło: Benhauer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764