logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Dobry TVN na tle konkurencji: oglądalność

  PR 02.09.2024, przeczytano 188 razy
ilustracja

26 sierpnia powróciły codzienne wydania “Dzień Dobry TVN”. Do grona prowadzących dołączył Maciej Dowbor, a co tydzień szeregi redakcji zasila nowa osobowość świata kultury, sportu, życia publicznego, by wcielić się w rolę reportera, prezentera pogody, kucharza, współprowadzącego. Widzowie entuzjastycznie zareagowali na zmiany w programie, co zapewniło “Dzień Dobry TVN” pozycję lidera pod względem oglądalności. Świetny start zaliczyły również pozostałe pozycje  jesiennej ramówki grupy TVN Warner Bros. Discovery. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-dobry-tvn-na-tle-konkurencji%3A-ogladalnosc,405510,artykul.html

Tydzień od rozpoczęcia nowego sezonu “Dzień Dobry TVN” utrzymuje pozycję lidera pod względem oglądalności wśród programów porannych. Wydania od poniedziałku do piątku oglądało średnio 250 tysięcy widzów, co przełożyło się na 6,6% w grupie ogólnej, 7% w grupie 16-49 oraz 7,8% w grupie 20-54. W weekendy “Dzień Dobry TVN” pozostawił konkurencję daleko w tyle. Program oglądało prawie 400 tysięcy widzów. Przełożyło się to na wynik 7,7% w grupie ogólnej, 10,9% w grupie 16-49 oraz 11% w grupie 20-54.  

ilustracjastrzałka

Doskonałe wyniki odnotowały również premierowe odcinki programów rozrywkowych. Telenowela dokumentalna “B&B Love” zajęła pozycję wicelidera oglądalności w swoim paśmie i lidera w grupach 16-49 i 20-54. Pierwszy odcinek programu “Azja Express” obejrzało ponad 660 tysięcy widzów, co dało pozycję lidera w grupie 16-49 i 20-54 oraz trzecie miejsce pod względem oglądalności wśród wszystkich widzów. Nowy odcinek “Masterchefa” był drugą najchętniej oglądaną pozycją wśród wszystkich widzów oraz pierwszą w grupach 16-49 oraz 20-54. Względem ubiegłego roku program podniósł udziały o 18,10% w grupie 16-49 oraz o 16,71% w grupie 20-54.  

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa ZPR Media z serią reportaży audio „Polska na ucho”
19 września wystartowała nowa seria podcastowa „Polska na ucho”. To cykl z reportażami audio przygotowywanymi przez dziennikarzy Grupy ZPR Media z całego kraju.
Kolejne kanały nowej generacji od TVN Warner Bros. Discovery.
Kanały nowej generacji (FAST) z tygodnia na tydzień zyskują na popularności i cieszą się rosnącym zainteresowaniem ze strony widzów oraz partnerów biznesowych. TVN Warner Bros. Discovery”, lokalny lider w temacie, nie zwalnia tempa i regularnie inwestuje w poszerzenie swojego digitalowego portfolio. 18 września bibliotekę Playera wzbogaciły trzy nowe pozycje...
16 studentów rozpoczęło zajęcia na Radio Akademii
Na tegoroczny semestr zajęć w Radio Akademii – projekcie szkoleniowym Grupy ZPR Media dla przyszłych radiowców – zostało przyjętych 16 osób. Zajęcia rozpoczęły się w miniony weekend i potrwają blisko 3 miesiące.
Kuba Wojewódzki liderem pasma we wszystkich grupach
Wraz ze startem jesiennej ramówki, Kuba Wojewódzki powrócił z premierą kolejnego sezonu swojego autorskiego programu. I ponownie udowodnił, że nie ma sobie równych, pozostawiając konkurencję daleko w tyle. Największą widownią, jak do tej pory, cieszył się odcinek 3., który zapewnił stacji TVN 9,57% udziału w grupie ogólnej. Show Kuby...
RMF FM i RMF MAXX przeciwko wielkiej wodzie
Rano, 18 września, dziennikarze RMF FM i RMF MAXX wyruszą w dwudniową trasę na Opolszczyznę i Dolny Śląsk z tysiącami szczotek i łopat do sprzątania zalanych domów, garaży, ulic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764