logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Dobry TVN wzmacnia redakcję

  PR 29.03.2024, przeczytano 387 razy
ilustracja

Już w kwietniu do redakcji “Dzień Dobry TVN” dołączą dwie nowe osoby. Zespół wzmocni Edyta Zając oraz Maciej Dolega.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-dobry-tvn-wzmacnia-redakcje,403657,artykul.html

Od kwietnia redakcja “Dzień Dobry TVN” powiększy się o dwie osoby. Edyta Zając zostanie jedną z prowadzących cykl “Show-biznes”, w którym od poniedziałku do piątku przedstawiane są najważniejsze informacje ze świata rozrywki i kultury. Maciej Dolega dołączy do zespołu reporterów. Będzie odpowiedzialny za materiały live emitowane w programie. 

Edyta Zając to prowadząca “True Love”. Popularne reality show można było oglądać na antenie TVN7. Swoją karierę zaczynała jako modelka. Pojawiała się wybiegach polskich i zagranicznych projektantów. Współpracowała między innymi z duetem Paprocki & Brzozowski, Robertem Kupiszem, Łukaszem Jemiołem.  

Maciej Dolega to dziennikarz, prezenter telewizyjny, konferansjer. Doświadczenie zdobywał między innymi w redakcjach TVN24 i TTV, gdzie pracował jako reporter i prezenter pogody.  

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764