logo
WIEDZA

Dzień Dziecka na cyfrowym ekranie

Mateusz Zawiślak  PR 29.05.2018, przeczytano 374 razy
ilustracjastrzałka

Czerwiec witamy Międzynarodowym Dniem Dziecka, ważnym nie tylko dla najmłodszych ale także ich najbliższych, którzy chcą sprawić im radość. W tym okresie szczególnie oblegane są sklepy z dziecięcym asortymentem, które w tym czasie cieszą się najlepszymi wynikami. Jak zachęcić klientów do wybrania konkretnego sklepu? O tym, co wyróżni Twój przekaz dla najmłodszych Diana Polska z MyLED w poniższym artykule.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-dziecka-na-cyfrowym-ekranie,36675,artykul.html

Zbuduj zaangażowanie

Chcesz stworzyć niezapomnianą kampanię - bierz przykład z najlepszych. Stwórz ją razem z odbiorcami. Zainspiruj się kampanią Disneya na nośnikach DOOH, która w zabawny i nieoczekiwany sposób zachęciła klientów galerii do „Pokazania swojej Disneyowej strony”. Przekaz opierał się na elementach rozszerzonej rzeczywistości, dzięki którym realizatorzy mogli naśladować i wchodzić w interakcję z uczestnikami zabawy za pośrednictwem wielopoziomowego studia zbudowanego za fasadą. Mickey, Minnie, Goofy, Anna, Elsa, Olaf i inne postacie Disneya znajdujące się za białym ekranem naśladowały ruch przechodniów. Pod koniec imprezy, postacie zostały ujawnione publiczności.

Całe wydarzenie zostało nagrane, a film „Disney Side Shadows” został udostępniony szerszej publiczności. Video obejrzano ponad 300 milionów razy i udostępniono ponad 5,9 miliona razy na całym świecie. Badanie przeprowadzone przez Unruly okrzyknęło film „Disney Side Shadows" drugą najczęściej udostępnianą reklamą w 2015 roku.

Przenieś odbiorców do magicznego świata

Kolejna niezwykła kampania Disneya została przeprowadzona na ulicach Singapuru. W ramach kampanii „Disney Junior Magical Moments” firma Disney Junior Asia uruchomiła akcję promocyjną na cyfrowych nośnikach DOOH. Film wyświetlany na ekranach zamontowanych przy wiatach przystankowych przeniósł odbiorców do magicznego świata Disneya oraz wzbudził radość u rodzin i małych dzieci. Emitowany spot dawał złudzenie szyby ukazującej drogę znajdującą przed przechodniami. W momencie, w którym odbiorcy kierowali wzrok w stronę cyfrowego ekranu, dynamiczny plakat nabierał barw, a odbiorcy spoglądając na niego mogli zaobserwować niesamowite zjawiska. Ich oczom ukazywały się lądujące statki kosmiczne, przepływające obok nich syreny, latające wróżki oraz Myszkę Micky, zapraszającą ich do pozowania do niezwykłych zdjęć.

Materiał zgromadzony podczas dwudniowego wydarzenia „Augmented Reality” został udostępniony na żywo na kanale Disneya, który prowadził transmisję z wydarzenia w Internecie i mediach społecznościowych.

Zapewnij odbiorcom niezapomniane wrażenia

Równie kreatywną kampanię w 2017 roku przeprowadziła telewizja Sky Q, w której odbiorcy siedząc na kanapie wybierali za pomocą polecenia głosowego swój ulubiony program i obserwowali, jak wybrane postacie pojawiają się na ekranie tuż obok nich. To niepowtarzalne doświadczenie zostało stworzone dla stacji Waterloo przy użyciu najnowocześniejszej technologii w połączeniu z cyfrowym ekranem OOH.

Podczas tygodniowej zabawy, do uczestników, którymi byli zarówno dorośli, jak i dzieci, rozesłano aż 1429 zdjęć z tego wydarzenia.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor:
Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Działalność nierejestrowana - na czym polega i z czym się wiąże?
W ramach wprowadzenia Konstytucji biznesu od 30 kwietnia 2018 r. funkcjonuje tzw. działalność nierejestrowana, zwana inaczej działalnością nierejestrową czy działalnością na próbę. Polega na tym, że osoba fizyczna nieprowadząca do tej pory działalności, ma możliwość jej prowadzenia bez większych formalności, do momentu gdy nie przekroczy określonej kwoty przychodów.
Zasady efektywnego samplingu
Degustacje mają być nie tylko ukłonem w stronę konsumenta, ale powinny również zachęcać go do zakupu produktu po spróbowaniu. Aby osiągnąć ten cel trzeba dokładnie określić założenia samplingu i grupę docelową, do której chcemy dotrzeć. W przeciwnym razie takie działania mogą okazać się bardzo kosztowną i nieefektywną inwestycją.
Jak tworzyć dobry content na mobile?
Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania i kilka postów w socialu. Kluczem jest odpowiedź na pytanie: czego potrzebuje potencjalny klient?
Poznaj ludzi, którzy tworzą najlepszy duński design
Co łączy najlepszych designerów? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – kreatywność, chęć stworzenia dobrze przemyślanego produktu, który stanie się znakiem czasów, w których żyją oraz poprawienie komfortu życia. Duńskie wzornictwo charakteryzuje się minimalizmem, harmonią, delikatnymi kolorami oraz wysoką użytecznością przedmiotów....
Skuteczna reklama DOOH – od czego zależy jej sukces?
Skuteczna kampania DOOH to taka, która angażuje przechodniów i wywołuje zamierzone reakcje. Jak zatem dotrzeć do adresata i zachęcić go do interakcji z cyfrowym billboardem OOH? Jak wykorzystać potencjał DOOH przy planowaniu strategii marketingowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie poniżej.
 
czwartek 16.08.2018, 115 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone