logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Dzień Dziecka na cyfrowym ekranie

  PR 29.05.2018, przeczytano 839 razy
ilustracjastrzałka

Czerwiec witamy Międzynarodowym Dniem Dziecka, ważnym nie tylko dla najmłodszych ale także ich najbliższych, którzy chcą sprawić im radość. W tym okresie szczególnie oblegane są sklepy z dziecięcym asortymentem, które w tym czasie cieszą się najlepszymi wynikami. Jak zachęcić klientów do wybrania konkretnego sklepu? O tym, co wyróżni Twój przekaz dla najmłodszych Diana Polska z MyLED w poniższym artykule.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-dziecka-na-cyfrowym-ekranie,36675,artykul.html

Zbuduj zaangażowanie

Chcesz stworzyć niezapomnianą kampanię - bierz przykład z najlepszych. Stwórz ją razem z odbiorcami. Zainspiruj się kampanią Disneya na nośnikach DOOH, która w zabawny i nieoczekiwany sposób zachęciła klientów galerii do „Pokazania swojej Disneyowej strony”. Przekaz opierał się na elementach rozszerzonej rzeczywistości, dzięki którym realizatorzy mogli naśladować i wchodzić w interakcję z uczestnikami zabawy za pośrednictwem wielopoziomowego studia zbudowanego za fasadą. Mickey, Minnie, Goofy, Anna, Elsa, Olaf i inne postacie Disneya znajdujące się za białym ekranem naśladowały ruch przechodniów. Pod koniec imprezy, postacie zostały ujawnione publiczności.

Całe wydarzenie zostało nagrane, a film „Disney Side Shadows” został udostępniony szerszej publiczności. Video obejrzano ponad 300 milionów razy i udostępniono ponad 5,9 miliona razy na całym świecie. Badanie przeprowadzone przez Unruly okrzyknęło film „Disney Side Shadows" drugą najczęściej udostępnianą reklamą w 2015 roku.

Przenieś odbiorców do magicznego świata

Kolejna niezwykła kampania Disneya została przeprowadzona na ulicach Singapuru. W ramach kampanii „Disney Junior Magical Moments” firma Disney Junior Asia uruchomiła akcję promocyjną na cyfrowych nośnikach DOOH. Film wyświetlany na ekranach zamontowanych przy wiatach przystankowych przeniósł odbiorców do magicznego świata Disneya oraz wzbudził radość u rodzin i małych dzieci. Emitowany spot dawał złudzenie szyby ukazującej drogę znajdującą przed przechodniami. W momencie, w którym odbiorcy kierowali wzrok w stronę cyfrowego ekranu, dynamiczny plakat nabierał barw, a odbiorcy spoglądając na niego mogli zaobserwować niesamowite zjawiska. Ich oczom ukazywały się lądujące statki kosmiczne, przepływające obok nich syreny, latające wróżki oraz Myszkę Micky, zapraszającą ich do pozowania do niezwykłych zdjęć.

Materiał zgromadzony podczas dwudniowego wydarzenia „Augmented Reality” został udostępniony na żywo na kanale Disneya, który prowadził transmisję z wydarzenia w Internecie i mediach społecznościowych.

Zapewnij odbiorcom niezapomniane wrażenia

Równie kreatywną kampanię w 2017 roku przeprowadziła telewizja Sky Q, w której odbiorcy siedząc na kanapie wybierali za pomocą polecenia głosowego swój ulubiony program i obserwowali, jak wybrane postacie pojawiają się na ekranie tuż obok nich. To niepowtarzalne doświadczenie zostało stworzone dla stacji Waterloo przy użyciu najnowocześniejszej technologii w połączeniu z cyfrowym ekranem OOH.

Podczas tygodniowej zabawy, do uczestników, którymi byli zarówno dorośli, jak i dzieci, rozesłano aż 1429 zdjęć z tego wydarzenia.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor:
Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764