logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Dzień Dziecka na cyfrowym ekranie

  PR 29.05.2018, przeczytano 483 razy
ilustracjastrzałka

Czerwiec witamy Międzynarodowym Dniem Dziecka, ważnym nie tylko dla najmłodszych ale także ich najbliższych, którzy chcą sprawić im radość. W tym okresie szczególnie oblegane są sklepy z dziecięcym asortymentem, które w tym czasie cieszą się najlepszymi wynikami. Jak zachęcić klientów do wybrania konkretnego sklepu? O tym, co wyróżni Twój przekaz dla najmłodszych Diana Polska z MyLED w poniższym artykule.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-dziecka-na-cyfrowym-ekranie,36675,artykul.html

Zbuduj zaangażowanie

Chcesz stworzyć niezapomnianą kampanię - bierz przykład z najlepszych. Stwórz ją razem z odbiorcami. Zainspiruj się kampanią Disneya na nośnikach DOOH, która w zabawny i nieoczekiwany sposób zachęciła klientów galerii do „Pokazania swojej Disneyowej strony”. Przekaz opierał się na elementach rozszerzonej rzeczywistości, dzięki którym realizatorzy mogli naśladować i wchodzić w interakcję z uczestnikami zabawy za pośrednictwem wielopoziomowego studia zbudowanego za fasadą. Mickey, Minnie, Goofy, Anna, Elsa, Olaf i inne postacie Disneya znajdujące się za białym ekranem naśladowały ruch przechodniów. Pod koniec imprezy, postacie zostały ujawnione publiczności.

Całe wydarzenie zostało nagrane, a film „Disney Side Shadows” został udostępniony szerszej publiczności. Video obejrzano ponad 300 milionów razy i udostępniono ponad 5,9 miliona razy na całym świecie. Badanie przeprowadzone przez Unruly okrzyknęło film „Disney Side Shadows" drugą najczęściej udostępnianą reklamą w 2015 roku.

Przenieś odbiorców do magicznego świata

Kolejna niezwykła kampania Disneya została przeprowadzona na ulicach Singapuru. W ramach kampanii „Disney Junior Magical Moments” firma Disney Junior Asia uruchomiła akcję promocyjną na cyfrowych nośnikach DOOH. Film wyświetlany na ekranach zamontowanych przy wiatach przystankowych przeniósł odbiorców do magicznego świata Disneya oraz wzbudził radość u rodzin i małych dzieci. Emitowany spot dawał złudzenie szyby ukazującej drogę znajdującą przed przechodniami. W momencie, w którym odbiorcy kierowali wzrok w stronę cyfrowego ekranu, dynamiczny plakat nabierał barw, a odbiorcy spoglądając na niego mogli zaobserwować niesamowite zjawiska. Ich oczom ukazywały się lądujące statki kosmiczne, przepływające obok nich syreny, latające wróżki oraz Myszkę Micky, zapraszającą ich do pozowania do niezwykłych zdjęć.

Materiał zgromadzony podczas dwudniowego wydarzenia „Augmented Reality” został udostępniony na żywo na kanale Disneya, który prowadził transmisję z wydarzenia w Internecie i mediach społecznościowych.

Zapewnij odbiorcom niezapomniane wrażenia

Równie kreatywną kampanię w 2017 roku przeprowadziła telewizja Sky Q, w której odbiorcy siedząc na kanapie wybierali za pomocą polecenia głosowego swój ulubiony program i obserwowali, jak wybrane postacie pojawiają się na ekranie tuż obok nich. To niepowtarzalne doświadczenie zostało stworzone dla stacji Waterloo przy użyciu najnowocześniejszej technologii w połączeniu z cyfrowym ekranem OOH.

Podczas tygodniowej zabawy, do uczestników, którymi byli zarówno dorośli, jak i dzieci, rozesłano aż 1429 zdjęć z tego wydarzenia.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor:
Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Case study: Radosne Święta dzięki Restauracji Wigilijnej „Cicha” na Pizzaportal.pl
Klienci PizzaPortal.pl za pośrednictwem platformy i wyjątkowej Restauracji Wigilijnej „Cicha” wspomogli w te Święta Bożego Narodzenia szczytny cel, dzieląc się posiłkiem z podopiecznymi Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Dzięki ich szczodrości ponad 350 samotnych starszych osób spędziło ten szczególny wieczór w atmosferze radości i spokoju.
Koniec zabezpieczeń Captcha?
Niedawno opublikowane wyniki badań pokazują, że niektóre rodzaje zabezpieczeń captcha stały się przestarzałe. Powód: maszyny nauczyły się, jak je omijać.
Rola blockchain w reklamie cyfrowej w 2019
W ubiegłym roku przyszłość kryptowaluty stanęła pod znakiem zapytania, jednak tego samego nie można powiedzieć o blockchain, czyli technologii która umożliwia jej istnienie. Przewiduje się, że globalne wydatki na te rozwiązanie, do 2022 roku wyniosą nawet 115,7 mld dolarów. Blockchain coraz silniej zaznacza też swoją pozycję w marketingu cyfrowym. Co jest powodem...
Jak stworzyć stronę www, która będzie wysoko w Google? [INFOGRAFIKA]
Miejsca zajmowane przez poszczególne strony w wynikach wyszukiwania Google wyznaczane są przez specjalny algorytm uwzględniający ok. 200 różnego rodzaju czynników.
Prognoza: 5 trendów programmatic o których będzie głośno w 2019 roku
Ze względu na mocne strony, programmatic jest uważany za reklamową technologię przyszłości. Wszystko wskazuje na to, że ten model, który w ostatnich latach stał się bardzo popularny, nie zniknie z reklamowego ekosystemu w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Co więcej, z każdym rokiem będzie ewaluować, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania reklamodawców. Oto pięć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone