logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dzień Dziecka online - propozycja Agencji Vi

  PR 22.05.2020, przeczytano 13887 razy

Agencja Vi, która stworzyła platformę edukacyjną ze zdalnymi animacjami i korepetycjami dla dzieci zDziecmi.pl, wychodzi z projektem wirtualnych imprez organizowanych z okazji Dnia Dziecka. Pomysł na firmową integrację dla dzieci i rodziców na miarę obecnych czasów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dzien-dziecka-online---propozycja--agencji-vi,387127,artykul.html

Firmowy Dzień Dziecka online jest kolejnym projektem Agencji Vi opracowanym z myślą o wsparciu dzieci, rodziców i firm w czasach kwarantanny. Wszyscy odczuwamy skutki izolacji, ale najtrudniej chyba jest ją znieść dzieciom. Zmiana codziennych aktywności, mniej ruchu, brak kontaktu z rówieśnikami i wszystkie inne ograniczenia związane z koniecznością zachowania dystansu i środków bezpieczeństwa, to nowa rzeczywistość, do której nie jest łatwo się przyzwyczaić. Nic dziwnego, że tęsknimy za powrotem do normalnego życia i szukamy zastępczych metod w różnych sytuacjach.

Dzień dziecka jest doskonałą okazją do wspaniałej zabawy, dlatego Agencja Vi, która stworzyła platformę edukacyjną zDziecmi.pl obejmującą sprawdzone zdalne animacje i korepetycje, opracowała propozycję firmowego obchodzenia święta dzieci online.   

Celebrowanie Dnia Dziecka w formie wirtualnych imprez obejmuje szeroki wachlarz zabaw i zajęć tematycznych do wyboru. Na wirtualnej scenie przedstawiciel firmy może przywitać rodziców i dzieci na onlinowym pikniku. We wspólnej przestrzeni czeka na najmłodszych wesoły i kolorowy clown, który przygotuje je na atrakcje dnia i zaprosi do kolorowych pokojów zabaw, gdzie odbywają się zajęcia kreatywne i dobra zabawa.

Dla każdej firmy można stworzyć indywidualny program spotkania. Zajęcia z animatorami są dostosowane do różnych grup wiekowych i obejmują dużo aktywności, tańca i ruchu. Mogą to być: warsztaty kreatywne i plastyczne, nauka żonglerki, zajęcia aktorskie i dubbing, fascynujące podróże, escape roomy i ciekawe eksperymenty, dziennikarstwo i rap na wesoło, zajęcia muzyczne i sportowe czy zajęcia tematyczne o piłce nożnej. Można także rozegrać grę miejską lub upiec ciasto, a rodzice mogą się spotkać w specjalnie przygotowanych pokojach tematycznych, gdzie odbywają się m.in. warsztaty yogi i medytacji, nauka makijażu, spotkania ze stylistką czy zabawa w escape roomach.

- Jeszcze wczoraj i przez ostatnie 18 lat zajmowaliśmy się zajęciami dla dzieci, warsztatami, piknikami, wyjazdami integracyjnymi dla firm, szkoleniami, eventami i konferencjami. Czas pandemii zweryfikował nasz biznes. Dziś organizujemy zdalną opiekę nad dziećmi, imprezy online z okazji Dnia Dziecka, wirtualne urodziny i firmowe imprezy integracyjne. Jesteśmy gotowi, by organizować na żywo integrację opartą na interakcji, niezależnie, czy event ma miejsce w rzeczywistości wirtualnej, czy realnej – mówi Victoria Iwanowska, Prezes Agencji Vi.

Każda impreza firmowa organizowana przez Agencję Vi jest szyta na miarę zgodnie z potrzebami organizacji. Program, rodzaj i ilość wybranych zajęć, czas trwania eventu oraz liczba dzieci i ilość grup są ustalane indywidualnie. Po otrzymaniu dostępu do firmowego wydarzenia można wziąć z nim udział za pomocą komputera, laptopa, tabletu lub telefonu z kamerą, mikrofonem i głośnikami (wystarczy zestaw głośnomówiący) i podłączenia do internetu. Organizator umożliwia także wypożyczenie potrzebnego sprzętu.

Agencja Vi jako pierwsza w Polsce stworzyła w czasach kwarantanny platformę edukacyjną zDziecmi.pl z myślą o wsparciu w zdalnym nauczaniu dzieci i odciążeniu rodziców, aby łatwiej mogli pogodzić opiekę nad dziećmi i pracę w trybie home office. Platforma obejmuje animacje online dla dzieci od 3. roku życia i z klas nauczania początkowego oraz pomoc w zdalnym odrabianiu lekcji (zdalne nauczanie i pokoje tematyczne dla uczniów szkół podstawowych (klasy 0 – VIII).

Wszystkie metody wykorzystane w tej onlinowej platformie ułatwiają i uatrakcyjniają naukę w domu - ciekawe animacje i zajęcia ruchowe dla najmłodszych dzieci, dla starszych: lekcje w interesującej formie, indywidualne rozmowy z nauczycielami w wirtualnych pokojach przedmiotowych, wymiana informacji przez pisemne wiadomości i videoczaty, spotkania w kółkach zainteresowań i z ciekawymi ludźmi, interaktywne gry i zabawy. Częścią platformy jest aplikacja, której prototyp wygrał nagrodę w hackathonie w zakresie przeprowadzania zdalnych korepetycji. Aplikacja została nagrodzona przez Oracle oraz Venture Cafe, która działa przy Cambridge Innovation Centre wspierającym innowatorów na międzynarodowym rynku.

Program sprawdził się od pierwszego dnia zamknięcia przedszkoli i szkół, został doceniony zarówno przez pracodawców, rodziców i dzieci, jak i nauczycieli i animatorów. Początkowo projekt był kierowany głównie do pracodawców, w drugim etapie w odpowiedzi na potrzeby pracujących rodziców został udostępniony także dla osób indywidualnych i jest cały czas rozwijany.

Agencja Vi angażuje się również w działania społeczne. Stworzyła serwis www.razemzsasiadami.pl, gdzie udostępnia darmową aplikację webową Zakupy dla sąsiadów oraz poradnik Jak Budować Wspólnoty.

Kolejną propozycją Agencji Vi jest organizacja firmowego Dnia Dziecka online, który w czasach pandemii jest skutecznym sposobem integracji pracowników i ich rodzin, a także dobrą zabawą.

ilustracjastrzałka

Źródło: Vi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764