logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

INFOGRAFIKA: Dzień Kobiet

  PR 07.03.2017, przeczytano 1103 razy
ilustracjastrzałka

Jak kobiety postrzegają w dzisiejszych czasach swoje święto? Czy oczekują od mężczyzn niezwykłego Dnia Kobiet? Jak chciałyby spędzić ten dzień i co dostać od swojego partnera, sprawdził serwis Prezentmarzeń pytając o opinie ponad 2000 kobiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-kobiet,31700,artykul.html

Jak pokazały wyniki sondy, Dzień Kobiet dla co trzeciej zapytanej Polki jest wciąż świętem doceniającym kobiety. Dla 25% respondentek to dzień, w którym mężczyźni mogą się wykazać, a 21% Pań postrzega go jako relikt przeszłości. Dla 17% Polek jest to święto bez większego znaczenia.

Zmieniają się nie tylko poglądy Polek dotyczące postrzegania Dnia Kobiet, ale również preferencje prezentowe Pań. Coraz więcej kobiet otwarcie deklaruje, że chciałoby otrzymać niestandardową niespodzianką – 38% odpowiedzi lub prezent w formie przeżycia – 19% odpowiedzi. Wśród oryginalnych pomysłów na celebrowanie Dnia Kobiet pojawiają się między innymi: lot motolotnią, awionetką, szybowcem, jak również wspólna kolacja w restauracji, sesja zdjęciowa i lekcja tańca.

- Często mamy trudność w wyborze takiego prezentu, który nie będzie powieleniem poprzednich i sprawi przyjemność obdarowywanej osobie. W takich przypadkach dobrze sprawdzają się niestandardowe podarunki w formie przeżyć, pozwalające doświadczyć nowych aktywności i przeżyć niestandardową przygodę jak podniebny lot szybowcem czy balonem, wizyta w Escape Room lub indywidualna lekcja pole dance. Coraz więcej Panów decyduje się podarować taką niecodzienną atrakcję swojej partnerce – komentuje Grzegorz Rożalski z serwisu Prezentmarzeń.

Prezenty z okazji Dnia Kobiet w formie niespodzianki są na pierwszym miejscu listy życzeń Pań. Według sondy, co trzecia zapytana respondentka chciałaby otrzymać z okazji swojego święta  standardowe upominki w postaci kwiatów czy czekoladek.

Aktualnie coraz więcej mężczyzn staje na wysokości zadania i pamięta o szczególnych okazjach jak Dzień kobiet czy imieniny partnerki - wyznało 38% respondentek. Co trzecia Pani wskazała, że czasami, a 11% kobiet musi jednak często przypominać swoim partnerom o rocznicach czy innych świętach.

Serwis Prezentmarzeń zapytał również Polki czy czują się docenione jako kobiety i czy lubią być adorowane przez mężczyzn. Spośród ponad 2000 zapytanych kobiet, 48% odpowiedziało że czuje się doceniana na co dzień, 24% tylko podczas szczególnych okazji np.: urodzin, rocznic ślubu. Z kolei 17% wyznało, że nie czuje się doceniona, a 11 % podkreśliło że czuje się bardzo niedoceniona.

Co druga respondentka badania potwierdziła, iż lubi być adorowana przez mężczyzn, a co trzecia, iż tylko przez swojego partnera. Tylko 12 % zapytanych kobiet stwierdziło, iż nie lubi być adorowana przez mężczyzn.

Łącznie dla 88% kobiet, które wzięły udział w badaniu adoracja jest miłą formą okazywania zainteresowania mężczyzn płcią piękną. Panie, jak pokazały wyniki sondy najczęściej lubią być adorowane gestami i czynami, komplementami oraz upominkami.

Wśród 2142 respondentek biorących udział w sondzie, 48% żyje w nieformalnym związku, 25% w związku małżeńskim, a 27% jest singielką. Panie, które udzielały odpowiedzi to głównie osoby pomiędzy 25 – 34 rokiem życia (33%), osoby młode pomiędzy 18 – 24 rokiem życia (28%) oraz kobiety w wieku 35 – 44 lat (21%).

Źródło: Prezentmarzeń

www.prezentmarzen.com

Dodatkowe informacje:

Sonda z okazji Dnia Kobiet została zrealizowana przez serwis Prezentmarzeń w formie ankiety online na próbie 2142 respondentek.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764