logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Kobiet charytatywnie - akcja #Skrzydładladziewczynek

  PR 08.03.2021, przeczytano 381 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Dnia Kobiet Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczęła akcję #SkrzydłaDlaDziewczynek. Jej celem jest zebranie środków na pomoc dziewczynkom z Aleppo, które z powodu wieloletniej wojny w Syrii zostały pozbawione dostępu do edukacji. „Dziewczynki marzą o ważnych rzeczach, razem możemy pomóc im rozwinąć skrzydła” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczna akcja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-kobiet-charytatywnie---akcja-skrzydladladziewczynek,390513,artykul.html

Wystarczy 8 marca wrzucić na swój profil na Facebooku zdjęcie z dzieciństwa, oznaczyć je hashtagiem #SkrzydłaDlaDziewczynek i napisać kim chciałyśmy zostać w przyszłości, kiedy byłyśmy małe. Pomóc można przekazując darowiznę za pośrednictwem specjalnie przygotowanej strony. Warto zaprosić do zabawy przynajmniej dwie koleżanki - w ten sposób akcja dotrze do wielu osób, a Fundacja będzie mogła pomóc kolejnym dziewczynkom.

- Zbliżający się Dzień Kobiet to dobra okazja, żeby przypomnieć sobie, o czym marzyłyśmy jako dziewczynki i czy te marzenia udało się nam spełnić. Dziewczynki z Aleppo, które Fundacja Świętego Mikołaja wspiera od 2018 roku, marzą o ważnych rzeczach: o chodzeniu do szkoły, o nauce, o lepszej przyszłości. My marzymy o tym, żeby im w tym pomóc. Zapraszamy wszystkie panie do udziału w akcji #SkrzydłaDlaDziewczynek, w ramach której zbieramy środki na pomoc dziewczynkom z Aleppo. Czasami wystarczy drobny gest, żeby zmienić czyjeś życie i podać pomocną dłoń. – mówi Izabela Stawicka z Fundacji Świętego Mikołaja.

Fundacja Świętego Mikołaja działa w całej Polsce, ale także w Aleppo w Syrii i na wschodzie Ukrainy. Wspiera m.in. dziewczynki poprzez stypendia, zakup wyprawek i prowadzenie świetlic edukacyjnych. Akcja #SkrzydłaDlaDziewczynek jest realizowana z myślą o nagłośnieniu potrzeb dzieci w rejonach konfliktów zbrojnych i zebraniu funduszy na opłacenie nauki dziewczynek w Aleppo. Dzięki nim, dziewczynki będą miały możliwość nadrabiania szkolnych zaległości i kontynuowania nauki. Dzień Kobiet jest dobrą okazją, aby pomóc im rozwinąć skrzydła i wykonać drobny, ale realny gest, dający im szansę na edukację i lepszą przyszłość. Każda wpłata to realna pomoc konkretnej dziewczynce. Więcej informacji o akcji #SkrzydłaDlaDziewczynek można znaleźć na stronie www.mikolaj.org.pl/skrzydladladziewczynek

Źródło: Fundacja Świętego Mikołaja

www.mikolaj.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764