Kinga Pienińska postanowiła w wyjątkowy sposób uczcić Międzynarodowy Dzień Kobiet przesyłając upominek ambasadorce marki, Ani Lewandowskiej oraz pozostałym kobietom szczególnie ważnym dla marki. Tegoroczne święto Kinga Pienińska celebrowała pod hasłem „Girl Power”, którego idea opiera się na równouprawnieniu kobiet, ich niezależności, sile oraz pewności siebie płynącej ze współpracy, wzajemnego inspirowania się i pomocy.
Producent naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska z okazji Dnia Kobiet wraz z marką biżuterii Picky Pica należącą do firmy jubilerskiej W. Kruk, przygotował wyjątkowy prezent dla ambasadorki Anny Lewandowskiej oraz influencerek i partnerek marki. Kilkadziesiąt kobiet otrzymało od Kingi Pienińskiej wyjątkową przesyłkę nawiązującą do siły kobiet płynącej ze współpracy między nimi. Zdaniem jednej z najpotężniejszych kobiet świata, Madeleine Albright: - W piekle jest specjalne miejsce dla kobiet, które nie wspierają innych kobiet. Marka Kinga Pienińska w tym szczególnym dniu pragnęła zachęcić wszystkie kobiety do dbania o siebie, okazywania sobie wzajemnego wsparcia, zrozumienia i kobiecej solidarności.
W przesyłce znalazły się: woda mineralna z personalizowaną etykietą (z imieniem bądź pseudonimem dziewczyn), a także bransoletka z hasłem GRL PWR od Picky Pica. Całości dopełniała książka „Girl Power. Opowieści dla dziewczyn, które chcą zdobyć świat” autorstwa Carolne Paul, bestseller na liście New York Timesa.
Za realizację kampanii odpowiadała agencja Brand Buddies.
Źródło: Kinga Pienińska