logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Kobiet w duchu girl power z Kingą Pienińską

  PR 12.03.2020, przeczytano 881 razy
ilustracjastrzałka

Kinga Pienińska postanowiła w wyjątkowy sposób uczcić Międzynarodowy Dzień Kobiet przesyłając upominek ambasadorce marki, Ani Lewandowskiej oraz pozostałym kobietom szczególnie ważnym dla marki. Tegoroczne święto Kinga Pienińska celebrowała pod hasłem „Girl Power”, którego idea opiera się na równouprawnieniu kobiet, ich niezależności, sile oraz pewności siebie płynącej ze współpracy, wzajemnego inspirowania się i pomocy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-kobiet-w-duchu-girl-power-z-kinga-pieninska,386049,artykul.html

Producent naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska z okazji Dnia Kobiet wraz z marką biżuterii Picky Pica należącą do firmy jubilerskiej W. Kruk, przygotował wyjątkowy prezent dla ambasadorki Anny Lewandowskiej oraz influencerek i partnerek marki. Kilkadziesiąt kobiet otrzymało od Kingi Pienińskiej wyjątkową przesyłkę nawiązującą do siły kobiet płynącej ze współpracy między nimi. Zdaniem jednej z najpotężniejszych kobiet świata, Madeleine Albright: - W piekle jest specjalne miejsce dla kobiet, które nie wspierają innych kobiet. Marka Kinga Pienińska w tym szczególnym dniu pragnęła zachęcić wszystkie kobiety do dbania o siebie, okazywania sobie wzajemnego wsparcia, zrozumienia i kobiecej solidarności.

W przesyłce znalazły się: woda mineralna z personalizowaną etykietą (z imieniem bądź pseudonimem dziewczyn), a także bransoletka z hasłem GRL PWR od Picky Pica. Całości dopełniała książka „Girl Power. Opowieści dla dziewczyn, które chcą zdobyć świat” autorstwa Carolne Paul, bestseller na liście New York Timesa.

Za realizację kampanii odpowiadała agencja Brand Buddies.

ilustracjastrzałka

Źródło: Kinga Pienińska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764