logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Kobiet? W Krakowie z marketingiem

  PR 04.03.2021, przeczytano 683 razy
ilustracja

8 marca krakowska agencja More Bananas organizuje Marketingowy Dzień Kobiet. Dochód zebrany z “cegiełek” zostanie przekazany na rzecz Centrum Praw Kobiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-kobiet-w-krakowie-z-marketingiem,390464,artykul.html

W Dzień Kobiet na profilu facebookowym More Bananas będzie można dołączyć do wydarzenia, na którym specjaliści z branży marketingowej poruszą tematy stereotypów, inkluzywności i normalizacji. W ramach Marketingowego Dnia Kobiet (nie tylko dla kobiet) będzie można posłuchać:

  • nagrań o mocnych markach liderek na LinkedIn,
  • podcastów o stereotypowym traktowaniu kobiet,
  • inspirujących webinarów,
  • spotkań zorganizowanych na Clubhouse.

Wśród prelegentów pojawią się m.in. Paulina Mazur, Rafał Żak, Anna Boenish, Anna Ledwoń-Blacha. Więcej szczegółów o wydarzeniu na stronie agencji More Bananas na Facebooku.

Program Marketingowego Dnia Kobiet:

  • 9:30 Ania Ledwoń - Rozpoczęcie i przywitanie uczestników,
  • 10:00 Joanna Hańderek - Oblicza przemocy,
  • 11:00 Dagmara Kokoszka-Lassota - Jak zacząć działać w branży marketingowej będąc kobietą?
  • 13:00 Małgorzata Wardaszka-Deręgowska - Doświadczenie klienta to nowe USP, koniec pozycjonowania i inne strategiczne herezje,
  • 12:00 Nagranie Pauliny Mazur - wywiady z silnymi liderkami,
  • 14:00 Centrum Praw Kobiet - Akceptować trudności bez stereotypów,
  • 15:00 Bartosz Sokolinski - Diversity. A to źle nam jest w naszej grupie? Po co nam inni?
  • 16:00 Maciej "Troyann" Trojanowicz - Jak praca dla 8 influencerek sprawiła, że stałem się lepszym feministą,
  • 17:00 Rafał Żak - Żeńsko - męska różnorodność. Stereotypy, różnice i podobieństwa. Ważne odpowiedzi na trudne pytania,
  • 18:30 Anna Boenish - Kobiety, osoby z macicami, gościnie - jak pisać i mówić, żeby nie wykluczać?
  • 19:15 Marta Szadowiak - Kobiety w kulturze. To nie jest słaba płeć,
  • 20:00 Debata z udziałem Anny Ledwoń-Blachy, Karoliny Kumor, Macieja Trojanowicza oraz Eweliny Podrez (Clubhouse).

Dostęp do wydarzenia jest darmowy. Jednak wszyscy, którzy chcą wesprzeć Centrum Praw Kobiet mogą kupić “cegiełkę” za 35 zł. Misją fundacji jest przeciwdziałanie przemocy i dyskryminacji kobiet. Centrum Praw Kobiet prowadzi również działania edukacyjne oraz przeciwdziała stereotypom i uprzedzeniom związanym z płcią. 

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764