logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Kobiet? W Krakowie z marketingiem

  PR 04.03.2021, przeczytano 287 razy
ilustracja

8 marca krakowska agencja More Bananas organizuje Marketingowy Dzień Kobiet. Dochód zebrany z “cegiełek” zostanie przekazany na rzecz Centrum Praw Kobiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-kobiet-w-krakowie-z-marketingiem,390464,artykul.html

W Dzień Kobiet na profilu facebookowym More Bananas będzie można dołączyć do wydarzenia, na którym specjaliści z branży marketingowej poruszą tematy stereotypów, inkluzywności i normalizacji. W ramach Marketingowego Dnia Kobiet (nie tylko dla kobiet) będzie można posłuchać:

  • nagrań o mocnych markach liderek na LinkedIn,
  • podcastów o stereotypowym traktowaniu kobiet,
  • inspirujących webinarów,
  • spotkań zorganizowanych na Clubhouse.

Wśród prelegentów pojawią się m.in. Paulina Mazur, Rafał Żak, Anna Boenish, Anna Ledwoń-Blacha. Więcej szczegółów o wydarzeniu na stronie agencji More Bananas na Facebooku.

Program Marketingowego Dnia Kobiet:

  • 9:30 Ania Ledwoń - Rozpoczęcie i przywitanie uczestników,
  • 10:00 Joanna Hańderek - Oblicza przemocy,
  • 11:00 Dagmara Kokoszka-Lassota - Jak zacząć działać w branży marketingowej będąc kobietą?
  • 13:00 Małgorzata Wardaszka-Deręgowska - Doświadczenie klienta to nowe USP, koniec pozycjonowania i inne strategiczne herezje,
  • 12:00 Nagranie Pauliny Mazur - wywiady z silnymi liderkami,
  • 14:00 Centrum Praw Kobiet - Akceptować trudności bez stereotypów,
  • 15:00 Bartosz Sokolinski - Diversity. A to źle nam jest w naszej grupie? Po co nam inni?
  • 16:00 Maciej "Troyann" Trojanowicz - Jak praca dla 8 influencerek sprawiła, że stałem się lepszym feministą,
  • 17:00 Rafał Żak - Żeńsko - męska różnorodność. Stereotypy, różnice i podobieństwa. Ważne odpowiedzi na trudne pytania,
  • 18:30 Anna Boenish - Kobiety, osoby z macicami, gościnie - jak pisać i mówić, żeby nie wykluczać?
  • 19:15 Marta Szadowiak - Kobiety w kulturze. To nie jest słaba płeć,
  • 20:00 Debata z udziałem Anny Ledwoń-Blachy, Karoliny Kumor, Macieja Trojanowicza oraz Eweliny Podrez (Clubhouse).

Dostęp do wydarzenia jest darmowy. Jednak wszyscy, którzy chcą wesprzeć Centrum Praw Kobiet mogą kupić “cegiełkę” za 35 zł. Misją fundacji jest przeciwdziałanie przemocy i dyskryminacji kobiet. Centrum Praw Kobiet prowadzi również działania edukacyjne oraz przeciwdziała stereotypom i uprzedzeniom związanym z płcią. 

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartowała kampania „Namysłów należy do otwartych”
Namysłowska otwartość to cecha, która wyróżnia piwo Namysłów i tworzy unikalny charakter marki. Wokół niej zbudowano tegoroczną strategię i komunikację brandu. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, a oparte na współpracy z influencerami dzia­łania w digitalu będą jej kontynuacją. Za koncept, spot oraz influence marketing odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów...
Dom Kreatywnego Contentu BrandTime rozszerzył portfolio swoich realizacji telewizyjnych o nowy sezon programu Wymarzone Ogrody. Jest on efektem współpracy agencji z jej partnerami, markami OBI, Substral i Fiskars, które zostały współtwórcami programu, a ich produkty będą lokowane w odcinkach. Pierwszy miał premierę na antenie HGTV i platformie Player.pl 11...
AMS rozszerza ofertę Dynamic Backlight
Od kwietnia br. klienci AMS mogą skorzystać z oferty Dynamic Backlight w ośmiu największych polskich aglomeracjach. Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał TIC TAC, promując swoją nowość TIC TAC Fresh+.
Kampania piwa Hardmade
HARDMADE - nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: Możesz, ale nie musisz. To komunikat, który HARDMADE kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie.
Barilla startuje z kampanią „Miłość w gestach”
W coraz bardziej skoncentrowanym na sobie, a obecnie odizolowanym świecie, nawiązanie emocjonalnego kontaktu z innymi często sprawia nam prawdziwą trudność. W takiej sytuacji proste gesty, nawet bardziej niż słowa, mogą pomóc w pokonywaniu przeszkód.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764