logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Matki na Instagramie

  PR 30.05.2017, przeczytano 973 razy

Obchodzony w minionym tygodniu Dzień Matki odbił się sporym echem w mediach społecznościowych. Na Instagramie pojawiały się grafiki z życzeniami, czy te wyrażające wdzięczność i miłość do mam, zdjęcia z dzieciństwa, czy po prostu fotografie w towarzystwie mam. Z tej okazji NapoleonCat przeprowadził analizę hashtaga #dzienmatki na Instagramie


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-matki-na-instagramie,32658,artykul.html

W zestawieniu uwzględnione zostały najpopularniejsze wpisy zawierające monitorowany hashtag, wywołane interakcje, jak również najbardziej aktywnych autorów.

Hashtag w liczbach

Hashtag #dzienmatki na Instagramie został wykorzystany w prawie 34,5 tys. postów (dane z 29.05.2017).

W analizowanym przez NapoleonCat okresie, czyli w minionym tygodniu (22-28 maja 2017) #dzienmatki pojawił się w ponad 21 tys. wpisów i został wykorzystany przez prawie 11 tys. autorów. Posty z analizowanym tagiem wywołały łącznie ponad 916,5 tys. interakcji, z czego zdecydowaną większość stanowiły polubienia (prawie 892,5 tys.).


Autorzy postów z hashtagiem #dzienmatki

Spośród prawie 11 tys. autorów najwięcej wpisów z hashtagiem #dzienmatki opublikowali SOTHO, Wieczna Róża, AS Jewellery, SensiMo Slings oraz Mikrusek Baby Cards.

Na kilka dni przed Dniem Matki do święta nawiązywało tylko ok. 300-350 użytkowników Instagrama, zaś 26. maja autorów postów z #dzienmatki było aż ponad 9 tys.

Od 22. maja liczba publikowanych wpisów, zawierających #dzienmatki utrzymywała się na poziomie ok. 16-18 tys., by w dniu święta wszystkich mam wzrosnąć dwukrotnie, osiągając wynik ponad 33,5 tys.

Wpisy te cieszyły się dużym zainteresowaniem instagramowiczów. Tylko te opublikowane w Dniu Matki zostały polubione ponad 745 tys. razy i wywołały prawie 20,5 tys. komentarzy.


Najlepsze posty gwiazd

Wśród najbardziej lubianych postów znalazły się wpisy Zuzy Kołodziejczyk (@zuzol), Antoniego Królikowskiego (@antek.krolikowski) oraz Codziennego Suchara (@codziennysuchar). Do najbardziej komentowanych natomiast, należą posty opublikowane na profilach autorów: Allani (@allanipl), Amistyle2607 (@amistyle2607) oraz LAB.ONE (@labone_official).

Tagi towarzyszące

Hashtag #dzienmatki był najczęściej wykorzystywanym znacznikiem odwołującym się do tego święta. Tagi, które mu najczęściej towarzyszyły, to m.in.:

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764