logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień otwarty w agencji On Board PR

  PR 21.11.2011, przeczytano 1358 razy

Już 2 grudnia On Board PR Ecco Network jedna z wiodących i najbardziej renomowanych firm public relations w Polsce, zaprasza studentów, absolwentów oraz osoby zainteresowane rozpoczęciem kariery w doradztwie komunikacyjnym na dzień otwarty. Dzień otwarty to możliwość zapoznania się z pracą agencji public relations od kuchni. Dla odwiedzających przygotowano liczne atrakcje: ciekawe warsztaty, interesujące case study i możliwość porozmawiania z konsultantami. Dzień otwarty to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polskiej branży public relations, skierowane do osób chcących rozpocząć karierę w doradztwie komunikacyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-otwarty-w-agencji-on-board-pr-,13976,artykul.html

- Dzień otwarty to przede wszystkim możliwość zapoznania się z codzienną pracą agencji a także poznania oczekiwań jakie powinien spełnić kandydat do pracy w pijarze. Jest to szczególnie ważne dla osób szukających inspiracji dla określenia swojej ścieżki kariery. Jako agencja public relations jesteśmy silnie zorientowani na pozyskiwanie młodych talentów. – wyjaśnia Norbert Ofmański, prezes On Board PR.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w dniu otwartym w On Board PR mogą rejestrować się telefonicznie pod numerem (22) 321-51-00 lub drogą mailową: onboard(at)onboard.pl .

Harmonogram dnia otwartego w On Board PR:

10.00 – 11.00 Prezentacja agencji On Board PR. Jak wygląda praca w agencji public relations, jak rozpocząć współpracę? – Norbert Ofmański, prezes On Board PR.

11.10 – 11.40 Tour po działach agencji i możliwość przyjrzenia się codziennej pracy oraz zapoznania się z prowadzonymi projektami.

11.50 – 12.40 Case study: „Gaspol kibicuje klimatowi”, nagrodzony Złotym Spinaczem 2011 w kategorii Green PR.

12.50 – 13.40 Prezentacja projektu CSR zrealizowanego dla marki Kropla Beskidu wraz z projekcją filmu „Ostoja” Marka Kamińskiego i Wojciecha Szumowskiego nakręconego w ramach działań dla klienta.

13.50 – 14.30 Konsultacje z praktykami On Board PR

Źródło: On Board PR

Dodatkowe informacje:

On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję reklamową San Markos i agencję interaktywną Think Kong.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764