logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień otwarty z technologią laserową Trotec

  PR 30.05.2023, przeczytano 449 razy
ilustracjastrzałka

Chcesz wiedzieć jakie urządzenie laserowe może być rozwiązaniem dla Twojej firmy? Producent systemów laserowych oraz materiałów grawerskich Trotec zaprasza 16 czerwca 2023 w godzinach 10:00-14:00 na dzień otwarty w warszawskim Showroomie, podczas którego eksperci zaprezentują urządzenia oraz opowiedzą o stworzonym do ich obsługi oprogramowaniu laserowym Ruby®. Aplikacje prezentowane podczas dnia otwartego będą wykonywane na materiałach grawerskich z oferty firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-otwarty-z-technologia-laserowa-trotec,400200,artykul.html

Program spotkania przewiduje część teoretyczną, w trakcie której specjaliści opowiedzą o oprogramowaniu laserowym Ruby, stworzonym do obsługi systemów laserowych Trotec z myślą o umożliwieniu płynnej codziennej pracy. Eksperci opowiedzą o takich funkcjach jak: łączenie wszystkich maszyn laserowych w jedną sieć, możliwość przygotowania zadania z dowolnego miejsca w tej samej sieci, edytowanie plików graficznych i sterowanie laserem za pomocą jednego programu oraz zintegrowanej w chmurze bazie danych materiałów.

W części praktycznej uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć na żywo pracę wybranych maszyn i przygotować na nich dowolne aplikacje z dostępnych w asortymencie wysokiej jakości materiałów do cięcia, znakowania i grawerowania (laminatu, akrylu, drewna, i innych). Spotkanie poprowadzą eksperci, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a także udzielą odpowiedzi na pojawiające się pytania.

Do dyspozycji gości oddanych zostanie dziewięć systemów laserowych, w tym model Speedy 360 CO2 z wbudowaną kamerą Vision Design & Position, która pozwala na podgląd w czasie rzeczywistym całej obrabianej powierzchni. Zaprezentowana także zostanie praca znakowarki SpeedMarker 300, ze źródłem lasera MOPA i wycinarka R400 Rayjet CO2 z przystępnej cenowo serii R.

Organizatorzy informują, że mając na względzie komfort uczestników, spotkanie odbędzie się w kameralnej grupie. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

  • Aby wziąć udział w tym bezpłatnym wydarzeniu, należy się zarejestrować poprzez formularz dostępny TUTAJ.

Źródło: Trodat Polska Sp. z o.o.

www.troteclaser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764