logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień otwarty z technologią laserową Trotec w Katowicach

  PR 19.10.2022, przeczytano 748 razy
ilustracjastrzałka

Już 28 października w katowickim Showroomie Trotec odbędzie się dzień otwarty z technologią laserową Trotec. Spotkanie przeznaczone jest dla osób planujących rozpoczęcie działalności z wykorzystaniem urządzeń do ciecia, grawerowania i znakowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-otwarty-z-technologia-laserowa-trotec-w-katowicach,397673,artykul.html

Program spotkania przewiduje część teoretyczną, w trakcie której specjaliści wyjaśnią na co warto zwrócić uwagę przy wyborze pierwszego systemu laserowego, akcesoriów i materiałów grawerskich, tak aby z powodzeniem rozpocząć działalność i zoptymalizować koszty. Zaprezentowane zostaną urządzenia, dostosowane do indywidualnych oczekiwań i możliwości inwestycyjnych.

W części praktycznej uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć na żywo pracę wybranych maszyn i przygotować na nich dowolne aplikacje z dostępnych w asortymencie wysokiej jakości materiałów do cięcia, znakowania i grawerowania (akrylu, drewna, sklejki i innych). Spotkanie poprowadzą eksperci, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a także udzielą odpowiedzi na pojawiające się pytania.

Do dyspozycji gości oddanych zostanie siedem systemów laserowych, w tym model Speedy 360 CO2 z wbudowaną kamerą Vision Design & Position, która pozwala na podgląd w czasie rzeczywistym całej obrabianej powierzchni. Zaprezentowana także zostanie praca znakowarki SpeedMarker 300, ze źródłem lasera MOPA i wycinarek: R400 Rayjet CO2 z przystępnej cenowo serii R oraz model Q400 CO2 reprezentujący średnią klasę urządzeń.

Organizatorzy informują, że mając na względzie jakość szkolenia oraz komfort uczestników, spotkanie odbędzie się w małej, kameralnej grupie. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Aby wziąć udział w tym bezpłatnym wydarzeniu, należy się zarejestrować poprzez formularz na stronie organizatora.

Źródło: Trodat Polska Sp. z o.o.

www.trodat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764