logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Ziemi na Gazeta.pl

  PR 22.04.2020, przeczytano 998 razy

Z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi Gazeta.pl uruchamia stronę Zielona.Gazeta.pl. To serwis, w którym będą publikowane liczne artykuły i materiały poświęcone ekologii i zmianom klimatycznym tworzone przez dziennikarzy portalu. W środę, 22 kwietnia br. o godz. 15:00 Gazeta.pl będzie również transmitować wyjątkową debatę prezydencką pod auspicjami UN Global Compact Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-ziemi-na-gazeta.pl,386685,artykul.html

Zielona.Gazeta.pl to nowy serwis Gazeta.pl, który zbiera wszystkie ekologiczne treści i cykle portalu. Można w nim znaleźć m.in. artykuły z serii „Piątki dla klimatu”, „Ludzie z klimatem”, „Moto 2030” czy „Haps Zero Waste”, a także wszystkie newsy dotyczące ochrony środowiska, które na co dzień publikuje Gazeta.pl. Nowy serwis zyskał specjalne miejsce w głównej nawigacji na stronie głównej portalu.

– Chcemy, aby Gazeta.pl była najbardziej zielonym portalem w Polsce. Dzień Ziemi to dobra okazja, aby przypomnieć, że nasze zobowiązanie nie ustaje w trakcie pandemii. Wciąż publikujemy artykuły i cykle na temat ekologii, bo to temat ważny zarówno dla nas i naszych czytelników, jak i partnerów biznesowych, którzy chętnie włączają się w nasze zielone działania – wyjaśnia Marzena Szkolak, dyrektor rozwoju marki Gazeta.pl.

W środę, 22 kwietnia br. przez cały dzień na Gazeta.pl będzie można znaleźć liczne teksty dotyczące ekologii i dbania o środowisko naturalne, tworzone przez dziennikarzy wszystkich serwisów oraz gości specjalnych. Maria Mazurek (Next.Gazeta.pl) wyjaśni, dlaczego niewystarczająco szanujemy polskie lasy, Patryk Strzałkowski (Wiadomosci.Gazeta.pl) przybliży problem tegorocznej suszy, a Kamil Wyszkowski z UN Global Compact Poland opowie o zmianach w środowisku i gospodarce, jakie spowodował koronawirus.

O godz. 15:00 Gazeta.pl będzie transmitowała ekologiczną debatę prezydencką organizowaną przez UN Global Compact Poland i Kantar Polska. Udział w wydarzeniu potwierdzili Szymon Hołownia, Robert Biedroń, Małgorzata Kidawa-Błońska i Władysław Kosiniak-Kamysz. O wyzwania stojące przed Polską w związku z postępującymi zmianami klimatycznymi, nasilającą się z roku na rok suszą i kryzysem wodnym, transformacją energetyczną oraz konsekwencjami globalnego spowolnienia gospodarczego kandydatów na prezydenta zapytają Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl, Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska oraz Paweł Balinowski, reporter RMF FM.

Gazeta.pl od dłuższego czasu zachęca swoich czytelników do bardziej ekologicznych postaw, m.in. poprzez promowanie tematów ekologicznych w osobnym dziale Środowisko na stronie głównej portalu, w artykułach publikowanych w ramach cykli „Piątki dla klimatu” czy „Moto 2030” oraz informacji rozsyłanych w Zielonym Newsletterze. Zespół portalu regularnie organizuje i wspiera też akcje oraz projekty poruszające zagadnienia związane ze środowiskiem naturalnym i ekologią, jak „Plaża bez peta”, „Daj kosza śmieciom”, „Adoptuj pszczołę” Greenpeace Polska czy „Chłopi 2050” Storytel.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764