logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziennik „Sport” zmienia wydawcę

  PR 31.12.2020, przeczytano 659 razy

Począwszy od stycznia 2021 roku ukazująca się na południu Polski gazeta sportowa będzie wydawana przez Gremi Media SA. Nowy właściciel planuje wykorzystanie nowego tytułu do zbudowania nowoczesnego ogólnopolskiego medium zajmującego się tematyką sportową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziennik-_sport_-zmienia-wydawce,389734,artykul.html

Na bazie umów podpisanych pomiędzy spółkami Grupy Murapol a Gremi Media SA prawa do tytułu „Sport” zmienią właściciela w dniu 1 stycznia 2021 roku. Gazeta będzie wydawana w dotychczasowej formie i rozpowszechniana na tym samym obszarze co obecnie. Nowy wydawca planuje ścisłą współpracę redakcji „Sport” z redakcją dziennika „Rzeczpospolita”.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, iż udało się porozumieć z Grupą Murapol w zakresie warunków przejęcia przez nas wydawania dziennika „Sport”. Wsparcie biznesowe jakiego planujemy udzielić daje szansę utrzymania na rynku tego zasłużonego tytułu o 75-letniej już tradycji. – powiedział Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media SA. – Zauważamy brak trzeźwego, opartego na twardych zasadach ekonomii spojrzenia na problemy polskiego sportu. Na bazie naszej nowej gazety a także przy wykorzystaniu wiedzy i pozycji redakcji „Rzeczpospolitej” będziemy chcieli stworzyć silny, niezależny głos w dyskusji o kondycji tej bardzo ważnej dziedziny życia. – dodał.

Nowy wydawca nie planuje przenosić siedziby redakcji dziennika a redaktorem naczelnym tytułu pozostanie Andrzej Wasik. W najbliższym czasie wzmocnieniu mają ulec działania związane z cyfrowymi mutacjami „Sportu” i jego obecnością w sieci Internet.

- Cieszę się, że to wydawnictwo Gremi Media ze swoim bogatym doświadczeniem na rynku prasowym i medialnym będzie wydawcą dziennika „Sport”. Wierzę, że przy nowym wydawcy nastąpi kolejny, ciekawy rozdział w historii ukazującej się od ponad 75 lat gazety. – powiedział Andrzej Wasik, redaktor naczelny dziennika „Sport”. - Chcemy, żeby w wersji papierowej wciąż była ważnym źródłem informacji dla wszystkich fanów sportu - zarówno wielkiego i światowego, jak i lokalnego. Czekają nas też zmiany w celu zwiększenia atrakcyjności i popularności naszej witryny internetowej. Wszystko po to, żeby po „Sport” chętnie sięgali nie tylko dotychczasowi, ale też nowi, również młodzi odbiorcy. – dodał.

Źródło: Gremi Media SA

Dodatkowe informacje:

„Sport” to dziennik o tematyce sportowej wydawany na południu Polski na terenie województw Śląskiego, Opolskiego, Dolnośląskiego i Małopolski. Z gazetą związana jest witryna internetowa dostępna pod adresem sportdziennik.com

Spółka Gremi Media S.A. wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, miesięcznik „Uważam Rze Historia” i ich serwisy internetowe. Ponadto posiada pakiet kontrolny w spółce e-Kiosk S.A. i 47 procent w spółce MMC Conferences S.A., organizującej konferencje biznesowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764