logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziennik Gazeta Prawna jedynym polskim uczestnikiem programu Google Subs Academy 2022

  PR 29.04.2022, przeczytano 497 razy

"Dziennik Gazeta Prawna" (INFOR PL) znalazł się w gronie 8 europejskich wydawców wybranych do programu The Google News Initiative Subscriptions Academy 2022. Celem działań w ramach programu jest zbudowanie trwałego modelu biznesowego opartego na płatnych subskrypcjach. Dzięki wymianie doświadczeń wydawców i wspólnemu szukaniu najbardziej efektywnych rozwiązań zespół dziennika będzie pracować nad wzmocnieniem oferty subskrypcji cyfrowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziennik-gazeta-prawna-jedynym-polskim-uczestnikiem-programu-google-subs-academy-2022,395680,artykul.html

Spośród zgłoszeń do programu wybrano osiem europejskich redakcji, poza "DGP" są to: „The Irish Times” (Irlandia), „La Republica” (Włochy), „Observador” (Portugalia), „Der Spiegel” (Niemcy), „Hamburger Abendblatt” (Niemcy), „Jutarnji list” (Chorwacja), „Handelszeitung” (Szwajcaria).

Uczestniczący wydawcy otrzymają dedykowane wsparcie i będą uczyć się na wspólnych doświadczeniach od innych uczestników, a także od Google, FT Strategies i INMA. Analizowany będzie każdy etap subskrypcji cyfrowych, od pozyskiwania ruchu, po utrzymanie subskrybentów i wypracowanie umiejętności, których potrzebują wydawcy, aby odnieść sukces.

- Financial Times Strategies oraz INMA to połączenie niezwykle doświadczonych ekspertów pracujących na co dzień z wydawcami z całego świata.  Dzięki uczestnictwu w programie chcemy wykorzystać nowe narzędzia i metody pracy by rozbudować nasz plan rozwoju modelu opartego na przychodach od użytkowników. Dzięki warsztatom, eksperymentom i wymianie doświadczeń z innymi wydawcami będziemy doskonalić nasz proces pozyskiwania, angażowania i utrzymania subskrybentów cyfrowych Dziennika Gazety Prawnej. – mówi Michał Kaczmarski, dyrektor e-commerce INFOR PL SA.

Program będzie trwał osiem miesięcy. To trzecia edycja programu, który ma pomóc europejskim wydawcom wzmocnić możliwości ich cyfrowych ofert subskrypcyjnych i zwiększyć przychody z nimi związane.

Dzięki sukcesowi ubiegłorocznego programu, w tym roku zgłosiły się wydawnictwa z 22 europejskich krajów. Komisja kwalifikacyjna zapewniła, by wśród ośmiu wybranych uczestników programu znalazła się reprezentacja mediów lokalnych, regionalnych i krajowych, aby wydawcy byli różnej wielkości oraz znajdowali się na różnym etapie rozwoju modeli subskrypcyjnych.

Program korzysta z wiedzy eksperckiej każdego z partnerów: narzędzi analitycznych opracowanych przez Google News Initiative (GNI), doradztwa FT Strategies w zakresie metodologii „North Star” wykorzystywanej przez Financial Times w celu pozyskania ponad 1 miliona cyfrowych subskrybentów oraz wiedzy Google International News Media Association (INMA).

Źródło: INFOR PL S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764