logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziennikarki i redaktorki Wyborczej i Wysokich Obcasów na Kongresie Kobietvv

  PR 04.09.2023, przeczytano 359 razy

Ogólnopolski Kongres Kobiet odbędzie się 2 i 3 września w Poznaniu pod hasłem „Kobiety mają głos! Równość, edukacja, przyszłość”. Dziennikarki i redaktorki "Gazety Wyborczej" i "Wysokich Obcasów" poprowadzą oraz wezmą udział w panelach o tematyce poświęconej m.in. liderkom wolnych mediów, sytuacji osób transpłciowych i niebinarnych czy wartości rynkowej emocji i wpływie sztucznej inteligencji. “Wysokie Obcasy” po raz kolejny zostały patronem medialnym wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziennikarki-i-redaktorki-wyborczej-i-wysokich-obcasow-na-kongresie-kobietvv,401252,artykul.html

Podczas Kongresu Kobiet odbędzie się 6 sesji plenarnych, 76 paneli w 17 centrach tematycznych z udziałem ponad 300 panelistek. Z ramienia “Gazety Wyborczej” oraz “Wysokich Obcasów” panele poprowadzą dziennikarki i publicystki “Wysokich Obcasów”: Natalia Waloch, Paula Szewczyk oraz Paulina Reiter, zaś udział w dyskusjach wezmą: Aleksandra Sobczak, wicenaczelna “Wyborczej”, Monika Tutak-Goll, redaktorka naczelna “Wysokich Obcasów” oraz dziennikarki Anna J. Dudek i Agnieszka Urazińska.  

Dodatkowo, “Wysokie Obcasy” przygotowały specjalną strefę (poziom 1., stoisko nr 3), w której można będzie porozmawiać z redakcją, zgłosić nurtujące czytelniczki tematy, a także poznać bliżej autorki artykułów, które ukazują się w wydaniach “Wysokich Obcasów” oraz w serwisie Wysokieobcasy.pl. Spotkanie będzie również doskonałą okazją do zapisania się do newslettera “Wysokich Obcasów” i otrzymania gadżetu od redakcji, w tym m.in. naklejek z nowej kampanii “Wysokich Obcasów” "DziewCZYNY się nie tłumaczą".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Wojewódzki: talk-show liderem w grupie komercyjnej
Kolejny sezon programu „Kuba Wojewódzki” dobiegł końca. I to w stylu, jaki jego gospodarz lubi najbardziej – z przytupem i w gorącej atmosferze! Już od 18 lat autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce jest punktem obowiązkowym każdej ramówki TVN. I patrząc na wyniki – prawie 9% udziału w grupie komercyjnej  – oraz...
Strategiczne partnerstwo Alteox i MediaSpurs
Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty,...
FM Scam: nowe oszustwo związane z reklamami audio
Laboratorium DoubleVerify Fraud Lab odkryło, że oszuści stojący za tym nowym schematem fraudowym (który nazwano „FM Scam”) podszyli się pod ponad 500 000 urządzeń, w tym telefony komórkowe, tablety, urządzenia Connected TV (CTV), odtwarzacze audio czy smartwatche. Po raz pierwszy oszuści zastosowali fraud na inteligentnych głośnikach audio.
Radio ZET z udziałem ponad 15 proc.
W ostatniej fali badania Radio Track (II-IV 2024) Radio ZET przebiło granicę 15 proc. udziału w czasie słuchania, uzyskując 15,1 proc.. To najlepszy wynik od fali VI-VIII 2014 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764