logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziennikarze Onetu nominowani do finału Grand Press 2020

  PR 03.12.2020, przeczytano 394 razy

Andrzej Stankiewicz został nominowany w kategorii Publicystyka za tekst „Koronawirusowi szulerzy z rządu. W starciu z zarazą polskie państwo skapitulowało”, z kolei Janusz Schwertner walczy o nagrodę w kategorii Reportaż prasowy/ internetowy za „Miłość w czasach zarazy”. Zwycięzców Grand Press 2020 poznamy 8 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziennikarze-onetu-nominowani-do-finalu-grand-press-2020,389420,artykul.html

W swoim tekście Andrzej Stankiewicz – zastępca redaktora naczelnego Onetu – opisał brak logiki, lekceważenie, straszenie, rozprężenie i panikę, czyli sposoby, jakimi rząd nakręcał emocje, nie mając żadnego planu walki z pandemią, bo ważniejszy był krótkowzroczny interes polityczny Jarosława Kaczyńskiego.

Janusz Schwertner z kolei przedstawił opinii publicznej okoliczności śmierci nastolatka – osoby transpłciowej – odsłaniają fatalny stan psychiatrii dziecięcej w Polsce, opresyjnej i nieludzko nieczułej.

Kategoria Publicystyka

Do finału w kategorii Publicystyka, jury konkursu Grand Press 2020 nominowało następujące materiały:

  • „Na karuzeli” – Justyna Bargielska („Znak”)
  • „Już za momencik” – Katarzyna Boni („Książki. Magazyn do czytania”)
  • „Przechorowana rewolucja” – Karolina Lewestam („Dziennik Gazeta Prawna”)
  • „Byle dary” – Marta Mazuś („Polityka”)
  • „Zwierzę przemysłowe” – Agnieszka Sowa („Polityka”)
  • „Koronawirusowi szulerzy z rządu. W starciu z zarazą polskie państwo skapitulowało”– Andrzej Stankiewicz (Onet)
  • „Polska piłka istnieje teoretycznie. Praktycznie nie istnieje” – Rafał Stec („Kopalnia”)

Kategoria Reportaż prasowy/internetowy

Do finału w kategorii Reportaż prasowy/ internetowy, jury konkursu Grand Press 2020 nominowało następujące materiały:

  • „»Syn Jacka Kurskiego zaczął mnie krzywdzić, gdy miałam dziewięć lat«. Czy dwukrotnie umarzane śledztwa były rzetelne?” – Żaneta Gotowalska, Piotr Głuchowski („Gazeta Wyborcza”)
  • „Jezus się naszym znudził” – Mateusz Mazzini („Wolna Sobota – Magazyn Gazety Wyborczej”)
  • „Lalka Eliza” – Paweł Piotr Reszka („Gazeta Wyborcza – Duży Format”)
  • „Miłość w czasach zarazy”– Janusz Schwertner (Onet)
  • „Stefan W. Posiedzę dwa lata i wyjdę” – Katarzyna Włodkowska („Gazeta Wyborcza – Duży Format”)
  • „Zły dotyk biskupa z Krakowa” – Marcin Wójcik („Gazeta Wyborcza – Duży Format”)
  • „Gwałty w seminarium, milczenie biskupów” – Marcin Wójcik („Gazeta Wyborcza – Duży Format”)

Grand Press 2020. Kto organizuje?

Organizatorami konkursu są: magazyn „Press” i Fundacja Grand Press. Zwycięzców poznamy 8 grudnia.

Mecenas konkursu Grand Press: Kulczyk Investments Partnerzy konkursu Grand Press: Grupa Lux Med, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, Jeronimo Martins Polska, Storytel, UPC Polska Partner nagrody Grand Press Economy: Allegro Partner nagrody Grand Press Digital: Facebook Partner nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego: BNP Paribas Bank Polska Partner nagrody Książka Reporterska Roku: miasto Sopot Partnerzy gali Grand Press: British American Tobacco, Stowarzyszenie Dziennikarzy i Wydawców Repropol. (CP)

Partnerzy gali Grand Press: British American Tobacco, Stowarzyszenie Dziennikarzy i Wydawców Repropol. (CP)

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764