logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziennikarze TVP bronią zwolnionych z pracy graficzek

   28.06.2012, przeczytano 2382 razy
ilustracjastrzałka
fot. VanNouten

Kilkadziesiąt osób podpisało wczoraj list w obronie dwóch graficzek zwolnionych z pracy w TVP w związku z błędami w oprawie graficznej serwisów informacyjnych, relacjonujących rozgrywki Euro 2012.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziennikarze-tvp-bronia-zwolnionych-z-pracy-graficzek,15954,artykul.html

Chodzi o użycie flagi radzieckiej zamiast rosyjskiej oraz flagi brytyjskiej zamiast angielskiej w materiałach na temat mistrzostw, jakie wyemitowały Wiadomości TVP1. Wczoraj poinformowano o zwolnieniu dwóch pracownic z działu grafiki Agencji Produkcji Audycji Informacyjnych TVP. Afera wybuchła po rozgłoszeniu przez Press "flagowej" wpadki na Facebooku. Za błędy przepraszał w Wiadomościach Piotr Kraśko. TVP zapowiedziała też poprawę kontroli materiałów przed ich emisją.

Jak informuje Press, list powstał w redakcji Teleexpressu i trafił już do sekretariatu dyrektora APAI Jerzego Krzysztofa Czerwieckiego. Wg cytowanego przez Press anonimowego pracownika TVP, "kara jest zbyt surowa, a zrzucanie całej winy na grafików niesprawiedliwe, bo przecież za program odpowiadają wydawcy." Tymczasem w stosunku do wydawców zastosowano jedynie sankcję w postaci odebrania honorarium za feralne wydania Wiadomości.

Źródło: Press

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Śmiejemy się z amerykańskiego pojmowania świata, z ich niewiedzy na tematy, wydawałoby się, elementarne.
A tu proszę...
Niski poziom szkół? Chyba nie tylko. Idiocieje nam społeczeństwo.

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764