logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: #Dzieńszpilek z większością pozytywnych publikacji w portalach internetowych

  PR 07.10.2020, przeczytano 794 razy
ilustracjastrzałka

W samych portalach internetowych w okresie od 25 września do 2 października br. o akcji charytatywnej organizowanej przez butik Moliera2 pojawiło się aż 353 publikacji. Ich łączne dotarcie wyniosło 1,8 mln potencjalnych kontaktów, kwota ekwiwalentu reklamowego AVE to prawie milion złotych, a pozytywny wydźwięk treści utrzymał się aż w 60% wszystkich artykułów – podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzienszpilek-z-wiekszoscia-pozytywnych-publikacji-w-portalach-internetowych,388686,artykul.html

Wydźwięk publikacji w większości pozytywny

Ponad 64% materiałów w portalach internetowych dotyczących Dnia Szpilek było pozytywnych, a prawie 26% – neutralnych. Redaktorzy informowali w portalach internetowych o myśli przewodniej akcji i zachęcali do zaangażowania się w pomoc dla potrzebujących dzieci. Pojawiły się jednak również głosy krytyki, stanowiące 10% wszystkich publikacji. Dotyczyły one zarzutów promowania marki na szkodzie innych, czy też kwoty 2 zł, którą sklep miałby przekazać za każde poprawne oznaczenie, co według niektórych nie było proporcjonalne do zarobków generowanych przez firmę. Komentowano również rygorystyczny regulamin inicjatywy.

ilustracjastrzałka

Wśród najbardziej zasięgowych portali internetowych, które pisały na ten temat znalazły się: Plejada.pl, Pomponik.pl, Wyborcza.pl, o2.pl, Fakt.pl, Gwiazdy.wp.pl i Radiozet.pl.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764